قتل زن ۳۸ ساله در سیرجان

دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: سه نفر جوان که از بستگان یک خانم بودند، در ضرب و جرح منجر به قتل وی دست داشتند که از سوی پلیس آگاهی سیرجان دستگیر و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، شامگاه گذشته در پی انتقال یک خانم مجروح ۳۸ ساله […]


دادستان عمومی و انقلاب سیرجان گفت: سه نفر جوان که از بستگان یک خانم بودند، در ضرب و جرح منجر به قتل وی دست داشتند که از سوی پلیس آگاهی سیرجان دستگیر و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، شامگاه گذشته در پی انتقال یک خانم مجروح ۳۸ ساله به یکی از بیمارستان‌های سیرجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی سیرجان قرار گرفت و اکیپی از کارآگاهان دایره جنایی پلیس به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی با حضور در بیمارستان تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

مجتبی قدیمی دادستان عمومی و انقلاب سیرجان در تشریح جزییات ماجرا گفت: یکی از بستگان مقتول وی را به بیمارستان منتقل کرده اما این زن دقایقی بعد جان خود را از دست می‌دهد.

 وی افزود : سه نفر جوان که از بستگان این خانم بودند، در ضرب و جرح منجر به قتل دست داشتند که از سوی پلیس آگاهی سیرجان دستگیر و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





قتل زن ۳۸ ساله در سیرجان

منبع: فــارس
? قتل زن ۳۸ ساله در سیرجان