قاچاق گسترده سوخت منجر به تعطیلی موقت یک جایگاه در ریگان شد

مردم ریگان از نحوه توزیع سوخت در جایگاه های این شهرستان به شدت گلایه دارند و یک بار برای هميشه خواستار رسیدگی عاجل به این معضل تکراری هستند. به گزارش فت فتو، با وجود هفت جایگاه سوخت در شهرستان ریگان اما هر روز شاهد صف های طولانی مردم در جایگاه ها هستیم و این موضوع […]

مردم ریگان از نحوه توزیع سوخت در جایگاه های این شهرستان به شدت گلایه دارند و یک بار برای هميشه خواستار رسیدگی عاجل به این معضل تکراری هستند.

به گزارش فت فتو، با وجود هفت جایگاه سوخت در شهرستان ریگان اما هر روز شاهد صف های طولانی مردم در جایگاه ها هستیم و این موضوع باعث رنجش و کلافگی مردم نجیب این منطقه شده است.

 
قاچاق سوخت و عدم نظارت جدی بر جایگاه های سوخت در شهرستان ریگان باعث گلایه شديد مردم این خطه شده، می‌طلبد دستگاه قضایی به این معضل بزرگ ورود پیدا کند و با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.
 
بعد از انتشار این گزارش در پایگاه خبری دیار نخل و درخواست مردم از دستگاه قضایی جهت ورود به این معضل، دادستان شهرستان ریگان از یکی از جایگاه های سوخت در سطح شهرستان بازدید سرزده داشته و دستور موقت تعطیلی این جایگاه را داده است.
 
شب گذشته میرتاج الدینی دادستان شهرستان ریگان در بازدید سرزده از جایگاه هشت بهشت ، پس از احراز صحت گزارش های مردمی، دستور تعطیلی موقت آن جایگاه را تا اطلاع ثانوی صادر نمود.
 
دادستان شهرستان ریگان اظهار کرد: در خصوص تخلفات جایگاه سوخت هشت بهشت پرونده قضایی تشکیل خواهد شد و هم چنین بازدیدهای سرزده و میدانی از تمامی جایگاه های توزیع سوخت شهرستان و برخورد با متخلفان در دستور کار جدی دادسرا قرار دارد.
 
وی  از تمامی مردم شهرستان ریگان تقاضا کرد تا گزارش های مستند خود را در این زمینه به دادستانی ارائه نمایند.
 
انتهای پیام/
 
 




قاچاق گسترده سوخت منجر به تعطیلی موقت یک جایگاه در ریگان شد

منبع:آرمـان
? قاچاق گسترده سوخت منجر به تعطیلی موقت یک جایگاه در ریگان شد