قاچاق گازوئیل در پوشش قیر

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه تانکر عبوری از محور اصلی این شهرستان حامل ۲۵هزار لیتر گازوئیل با مدارک جعلی در پوشش حمل قیر خبر داد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ارمان کرمان به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”مرتضی امیرسبتکی” فرمانده انتظامی سیرجان گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس […]

فرمانده انتظامی سیرجان از توقیف یک دستگاه تانکر عبوری از محور اصلی این شهرستان حامل ۲۵هزار لیتر گازوئیل با مدارک جعلی در پوشش حمل قیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی ارمان کرمان به نقل از روابط عمومی پلیس سرهنگ”مرتضی امیرسبتکی” فرمانده انتظامی سیرجان گفت: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور”سیرجان-بندرعباس”یک دستگاه تانکر عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این کامیون که دارای مدارک جعلی در پوشش حمل قیر بود و راننده آن قصد خروج از کشور را داشت ۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه دو متهم را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی سیرجان اظهار کرد: این محموله سوخت قاچاق به شرکت نفت شهرستان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای خبر/ تاج الدینی 




قاچاق گازوئیل در پوشش قیر

منبع:آرمـان
? قاچاق گازوئیل در پوشش قیر