قاتل مسلح در رودبارجنوب شناسایی و دستگیر شد

ناصر کوهستانی از دستگیری قاتل مسلح دلگانی در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب؛ ناصر کوهستانی گفت: در پی وقوع یک مورد قتل دراستان سيستان و بلوچستان شهرستان دلگان و فرار متهم به سمت استان کرمان و مخفی شدن در شهرستان رودبار جنوب دستگیری فرد در دستور کار مامورین این […]

ناصر کوهستانی از دستگیری قاتل مسلح دلگانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب؛ ناصر کوهستانی گفت: در پی وقوع یک مورد قتل دراستان سيستان و بلوچستان شهرستان دلگان و فرار متهم به سمت استان کرمان و مخفی شدن در شهرستان رودبار جنوب دستگیری فرد در دستور کار مامورین این شهرستان قرار گرفت.

 
وی در ادامه افزود: كارآگاهان پليس آگاهی شهرستان با هماهنگی مراجع قضایی و با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند قاتل را در مخفیگاهش شناسايی و دستگير كنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در پایان بیان کرد: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده است و انتظار می‌رود شهروندان نیز ضمن همکاری  با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.
 
شهرستان رودبار در منتهی الیه جنوب استان کرمان و هم مرز با استان سیستان بلوچستان واقع شده است فاصله آن تا مرکز استان ۳۳۰ کیلومتر است.
 
انتهای پیام/پ




قاتل مسلح در رودبارجنوب شناسایی و دستگیر شد

منبع:آرمـان
? قاتل مسلح در رودبارجنوب شناسایی و دستگیر شد