قاتل فراری زرندی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به نزاع مسلحانه گروهی اراذل و اوباش در هفته گذشته که منجر به جان باختن شهروند بی‌گناه زرندی به‌دلیل اصابت گلوله شد، گفت: قاتل فراری این حادثه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد. به گزارش فت فتو از زرند، […]


سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به نزاع مسلحانه گروهی اراذل و اوباش در هفته گذشته که منجر به جان باختن شهروند بی‌گناه زرندی به‌دلیل اصابت گلوله شد، گفت: قاتل فراری این حادثه با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.

به گزارش فت فتو از زرند، رضا یعقوبی امروز در تشریح این خبر اظهار کرد: مقتول این حادثه در ابتدا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و  پس از انتقال به بیمارستان،بعد از چند روز جان باخته است.

وی با اشاره به این مطلب که قاتل متواری مسلح این پرونده سابقه قتل و شرارت‌های متعدد در کارنامه کیفری خود دارد، عنوان کرد: قاتل بلافاصله پس از ارتکاب جرم، از محل متواری شده بود که تلاش جهت دستگیری وی در دستور کار مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند و عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب زرند خاطرنشان کرد: متهم این پرونده با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده در مخفیگاه خود واقع در یکی از شهرهای استان، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.

یعقوبی بیان کرد: در زمان دستگیری متهم،  مقداری سلاح و مهمات از وی کشف شده است.

این مقام قضایی در پایان هشدار داد: برخورد دادستانی زرند با هرگونه نا امنی و شرارت، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب





قاتل فراری زرندی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد

منبع: فــارس
? قاتل فراری زرندی با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) به دام افتاد