قاتل فراری در رفسنجان دستگیر شد

کرمان- دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: قاتل فراری با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات و عوامل فراجا در رفسنجان دستگیر شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، علیرضا محمدی صبح چهارشنبه اظهار کرد: در سال گذشته نزاع مسلحانه ای منجر به جان باختن یک […]

کرمان- دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان گفت: قاتل فراری با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره اطلاعات و عوامل فراجا در رفسنجان دستگیر شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، علیرضا محمدی صبح چهارشنبه اظهار کرد: در سال گذشته نزاع مسلحانه ای منجر به جان باختن یک فرد به دلیل اصابت گلوله شد.

وی افزود: قاتل فراری این حادثه با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات و عوامل فراجا دستگیر شد.

محمدی تصریح کرد: قاتل بلافاصله پس از ارتکاب جرم، از محل متواری شده بود.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان ادامه داد: تلاش جهت دستگیری این قاتل در دستور کار مجموعه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان و عوامل انتظامی و امنیتی شهرستان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: متهم این پرونده با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات و عوامل فراجا، در مخفیگاه خود در شهرستان رفسنجان دستگیر شد.

محمدی در پایان هشدار داد: برخورد دادستانی رفسنجان با هر گونه نا امنی و شرارت، قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

کد خبر ۵۹۸۳۹۸۰




قاتل فراری در رفسنجان دستگیر شد

منبع: مــهر
? قاتل فراری در رفسنجان دستگیر شد