قاتل زوج افغان در کرمان بازداشت شد

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری عامل قتل یک زوج افغان در منطقه الله‌آباد شهر کرمان خبر داد و گفت: قاتل که برادر مقتوله است به سبب مسائل خانوادگی مرتکب این جرم شده‌ است. به گزارش روز پنجشنبه فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی کرمان از دستگیری عامل قتل یک زوج افغان در منطقه الله‌آباد شهر کرمان خبر داد و گفت: قاتل که برادر مقتوله است به سبب مسائل خانوادگی مرتکب این جرم شده‌ است.

به گزارش روز پنجشنبه فت فتو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ مهدی پورامینایی افزود: حوالی نیمه شب گذشته وقوع یک مورد قتل به ۱۱۰ اعلام و با حضور ماموران کلانتری ۱۹ در یکی از محله های شهرک الله آباد مشخص شد یک زوج افغان با ضربات چاقو به قتل رسیده اند و قاتل نیز از محل متواری شده است.

وی اظهار داشت: با سرعت عمل ماموران و بررسی شواهد و مدارک موجود عامل این قتل که مشخص شد بردار مقتوله بوده است شناسایی و در یکی از نقاط سطح شهر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: این فرد در بازجویی های انجام شده به ارتکاب قتل به دلیل اختلافات و مسائل خانوادگی اعتراف کرد و با تشکیل پرونده اولیه تحویل پلیس آگاهی شد.




قاتل زوج افغان در کرمان بازداشت شد

منبع: ایرنـا
? قاتل زوج افغان در کرمان بازداشت شد