قاتل خاموش در انار جان مادر و فرزند را گرفت

انار – رئیس اورژانس شهرستان انار از مرگ مادر و فرزند در دهستان بیاض این شهرستان خبر داد. به گزارش فت فتو، حسن زمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی و پزشکی واحد بیاض مبنی بر مرگ ۲ نفر در یک واحد مسکونی واقع در دهستان بیاض، صبح […]

انار – رئیس اورژانس شهرستان انار از مرگ مادر و فرزند در دهستان بیاض این شهرستان خبر داد.

به گزارش فت فتو، حسن زمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی و پزشکی واحد بیاض مبنی بر مرگ ۲ نفر در یک واحد مسکونی واقع در دهستان بیاض، صبح امروز ساعت ۹ صبح تیمی از مأموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران و و در تحقیقات اولیه مشخص شد مادری به همراه پسر ۱۳ ساله‌اش در منزل مسکونی خود جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز اورژانس ۱۱۵ شهرستان انار افزود: در بررسی‌های اولیه به عمل آمده مشخص شد گاز از خروجی بخاری نشت پیدا کرده به دنبال آن پرشدن گاز در فضای منزل و در نهایت باعث فوت افراد شده است که با تأیید مرگ این دو نفر توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ بیاض، اجساد آنان برای اقدامات قانونی انتقال داده شد.

زمانی تصریح کرد: شواهد حاکی از مسمومیت مادر و فرزند با گاز منوکسید کربن می‌باشد که دلیل فوت توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

کد خبر ۵۳۵۷۱۸۴




قاتل خاموش در انار جان مادر و فرزند را گرفت

منبع:مــهر
? قاتل خاموش در انار جان مادر و فرزند را گرفت