فوت ۴ کارمند شبکه بهداشت رابر در تصادف رانندگی

کرمان- رییس اورژانس کرمان گفت: ۴ نفر از کارکنان شبکه بهداشت شهرستان رابر در تصادف رانندگی در محور رابر به جیرفت کشته شدند. به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سیدمحمد صابری اظهارداشت: به دنبال دریافت گزارش برخورد کامیون حمل بتن و سواری پراید در محور “رابر” به “جیرفت”، […]

کرمان- رییس اورژانس کرمان گفت: ۴ نفر از کارکنان شبکه بهداشت شهرستان رابر در تصادف رانندگی در محور رابر به جیرفت کشته شدند.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سیدمحمد صابری اظهارداشت: به دنبال دریافت گزارش برخورد کامیون حمل بتن و سواری پراید در محور “رابر” به “جیرفت”، دوراهی سد صفارود، بلافاصله ۳ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در پی این حادثه ۳ زن و ۱ مرد از سرنشینان سواری پراید با رده سنی ۲۴ الی ۳۲ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان باختند و ۳ نفر شامل ۱ مَرد و ۲ زن با رده سنی ۳۲ الی ۴۵ ساله مصدوم شدند.

صابری تصریح کرد: سه مصدوم این حادثه بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) رابر، خاتم الانبیاء (ص) بافت و شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

وی اظهارداشت: حال عمومی یکی از مصدومین وخیم و دو مصدوم پایدار گزارش شده است.

گفتنی است که سرنشینان سواری پراید از کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان رابر می‌باشند.

کد خبر ۵۹۵۲۴۱۹




فوت ۴ کارمند شبکه بهداشت رابر در تصادف رانندگی

منبع: مــهر
? فوت ۴ کارمند شبکه بهداشت رابر در تصادف رانندگی