فوت ۳۰ مبتلا به کرونا ظرف ۲۴ ساعت در کرمان/ ۲۵۲ نفر بستری شدند

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در استان کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته را ۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در رده سنی بین ۱۵ تا ۸۶ سال بودند. به گزارش فت فتو، مهدی شفیعی بعدازظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: در حال حاضر یک […]

کرمان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در استان کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته را ۳۰ نفر اعلام کرد و گفت: این افراد در رده سنی بین ۱۵ تا ۸۶ سال بودند.

به گزارش فت فتو، مهدی شفیعی بعدازظهر یکشنبه به خبرنگاران گفت: در حال حاضر یک هزار و ۳۴ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی گفت: در حال حاضر در دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان ۵۸۱ نفر، رفسنجان ۶۸ نفر، جیرفت ۲۰۰ نفر، بم ۶۱ نفر و سیرجان ۱۲۴ نفر بستری هستند.

شفیعی با اشاره به اینکه مجموع آمار موارد بستری مثبت کرونا در استان کرمان به ۳ هزار و ۸۶۵ مورد رسیده است، افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۲ مورد جدید در بیمارستان‌های سطح استان بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از موارد جدید بستری ۱۴۸ نفر از حوزه کرمان، ۱۴ نفر از رفسنجان، ۴۷ نفر از جیرفت، ۱۰ نفر از بم و ۳۳ نفر از سیرجان هستند.

وی همچنین تعداد فوتی‌های قطعی به علت ابتلاء به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۳۰ نفر اعلام و اظهار کرد: از این تعداد ۱۶ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۶ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، سه نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان و سه نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی بم است.

شفیعی با بیان اینکه موارد فوتی جدید در رده سنی بین ۱۵ تا ۸۶ سال بودند، افزود: مجموع جانباختگان ناشی از ابتلاء به کرونا در استان کرمان ۳ هزار و ۷۶۳ نفر است.

وی بیان کرد: تاکنون ۵۱۷ هزار و ۲۱۱ نفر در استان کرمان واکسن نوبت اول و ۹۸ هزار و ۷۸۷ نفر واکسن نوبت دوم را دریافت کرده‌اند.

کد خبر ۵۲۷۷۵۷۵



منبع:مــهر
? فوت ۳۰ مبتلا به کرونا ظرف ۲۴ ساعت در کرمان/ ۲۵۲ نفر بستری شدند