فوتبال کرمان در بخش پرورش مربی پیشرفت مناسبی ندارد

فت فتو/کرمان مربی با سابقه و مدرس دوره مربیگری سطح A آسیا می‌گوید: علی رغم پیشرفت قابل توجه فوتبال در استان کرمان، این استان در بخش پرورش مربی و نیروی انسانی پیشرفت مناسبی نداشته است. احمد سنجری در آیین افتتاحیه کلاس مربیگری سطح A آسیا در کرمان اظهار کرد: نیاز انسانی فوتبال در کرمان با […]

فت فتو/کرمان مربی با سابقه و مدرس دوره مربیگری سطح A آسیا می‌گوید: علی رغم پیشرفت قابل توجه فوتبال در استان کرمان، این استان در بخش پرورش مربی و نیروی انسانی پیشرفت مناسبی نداشته است.

احمد سنجری در آیین افتتاحیه کلاس مربیگری سطح A آسیا در کرمان اظهار کرد: نیاز انسانی فوتبال در کرمان با وجود پیشرفت چشمگیر سالیان اخیر فوتبال در این استان همخوانی و هماهنگی لازم را ندارد.

وی افزود: در فوتبال استان کرمان مربیگری کرده ام، در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ با توجه به رویکردی که شرکت های ملی مس و گل گهر در حوزه باشگاه داری و به خصوص فوتبال در پیش گرفته بودند، پیش بینی چنین روز هایی را برای فوتبال کرمان داشتم.

سنجری بیان کرد: در همین خصوص و در همان سال ها دو کلاس مربیگیری سطح C و سطح B را در استان برگزار کردیم تا زمینه لازم برای رشد مربیان فراهم شود.

وی با بیان اینکه مربیان فوتبال ما نباید در هیچ سطح و جایگاهی نیاز به آموزش و دانش آموختگی را در خود تمام شده احساس کنند، گفت: امروز با ۶۹ سال سن  و ۳۱ سال سابقه تدریس و همین طور سابقه بازی و مربیگری در تمام رده های ملی همچنان میل و اشتیاق به تدریس و حضور در کلاس های آموزش مربیگری را دارم .

این مدرس با سابقه فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: آموزش نیاز هر سن و هر سطحی است و من تصور می کنم فوتبال کرمان مطابق توسعه ای که در بخش زیرساخت، کشف استعداد ها و باشگاه داری داشته، نتوانسته در زمینه رشد و پرورش مربیان سازنده باشد و برگزاری چنین کلاس هایی می تواند شرایط را در این بخش کمی هم سو و متناسب با جایگاه فعلی فوتبال این استان کند.

انتهای پیام




فوتبال کرمان در بخش پرورش مربی پیشرفت مناسبی ندارد

منبع: ایـسنا
? فوتبال کرمان در بخش پرورش مربی پیشرفت مناسبی ندارد