فوتبال بدون اشتباهی داشتیم/ ایراداتمان را بر طرف می کنیم

رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم اما با این آب و هوا و ارتفاع باید به بچه‌ها آفرین گفت. به گزارش فت فتو، رسول خطیبی شنبه شب پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به کسانی که این استادیوم را آماده […]

رفسنجان – سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم اما با این آب و هوا و ارتفاع باید به بچه‌ها آفرین گفت.

به گزارش فت فتو، رسول خطیبی شنبه شب پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به کسانی که این استادیوم را آماده کردند خسته نباشید گفته و تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: ما دو سه بار در این شهر بازی کردیم. شرایط اینجا سخت است ولی به تمام بازیکنانم آفرین می‌گویم. واقعاً فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: کم کارترین بازیکن تیم ما دروازه بانمان بود. سه الی چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم. بچه‌ها آنقدر خوب بازی می‌کردند و مو به مو موارد را اجرا می‌کردند که فقط دو بار به کنار خط آمدم و به مربیان تیم هم گفتم اصلاً کار نداشته باشید چون بچه‌ها کار خودشان را انجام می‌دادند.

خطیبی گفت: ایراداتی داریم که باید آنها را برطرف کنیم اما با این آب و هوا و ارتفاع باید به بچه‌ها آفرین گفت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه فوتبال بدون اشتباهی داشتیم، افزود: باید به تیمم تبریک بگویم، اینقدر خط دفاعی ما خوب کار می‌کنند که تا این لحظه گلی نخوردیم و در این چهار بازی موقعیت آن‌چنانی ندادیم. این شرایط باید برای تمامی اهالی فوتبال قابل احترام باشد.

خطیبی گفت: بازی در این شرایط سخت است اما بچه‌های ما خیلی خوب تمرین کردند. برنامه ریزی خوبی در بدنسازی ها داشتیم. در همه بازی‌ها از دقیقه ۷۰ به بعد تمام تیم‌ها مقابل ما کم می‌آورند. حتی مس رفسنجان که در این ارتفاع تمرین می‌کند. تمام تیم‌ها کم می‌آورند اما در این شرایط اصلاً کم نیاوردیم و فکر می‌کنم از تیم حریف بهتر بودیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک در مورد داوری این دیدار نیز گفت: داوری خوب بود. قرار است در مورد داوری صحبت نکنیم اما داوری امروز یکی از بهترین داوری‌ها بود.

کد خبر ۵۳۴۵۳۵۶




فوتبال بدون اشتباهی داشتیم/ ایراداتمان را بر طرف می کنیم

منبع:مــهر
? فوتبال بدون اشتباهی داشتیم/ ایراداتمان را بر طرف می کنیم