فعالیت گهر زمین برای ایجاد اشتغال در جنوب کرمان عملیاتی شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: فعالیت گهر زمین در پهنه این شرکت در منطقه جنوب کرمان باید عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد احداث کارخانه و اشتغال جوانان این منطقه باشیم.  به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، مسلم مروجی‌‌فرد امروز در دیدار مدیرعامل جدید گهر زمین با اشاره به پتانسیل‌های معدنی […]


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان گفت: فعالیت گهر زمین در پهنه این شرکت در منطقه جنوب کرمان باید عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد احداث کارخانه و اشتغال جوانان این منطقه باشیم.

 به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، مسلم مروجی‌‌فرد امروز در دیدار مدیرعامل جدید گهر زمین با اشاره به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان بر انجام کار عملیاتی، هدفمند و برنامه‌ریزی شده توسط شرکت گهر زمین در این منطقه تاکید کرد.

 مدیرکل صمت جنوب کرمان با بیان اینکه گهر زمین از شرکت‌های معتبر و فعال در کشور است، اظهار داشت: فعالیت گهر زمین در پهنه این شرکت در منطقه جنوب کرمان باید عملیاتی و اجرایی شود تا شاهد احداث کارخانه و اشتغال جوانان این منطقه باشیم.

 مروجی‌فرد گفت: این شرکت می‌تواند با احداث کارخانه‌ای بزرگ در جنوب کرمان در سالی که رهبر معظم انقلاب در آن تاکید زیادی روی رشد تولید دارند، نقش پررنگی در اشتغال و تولید ایفا کند.

وی با بیان اینکه جنوب کرمان در مسیر توسعه قرار دارد، افزود: کارخانه‌ها و صنایع معدنی احداث شده در جنوب استان شامل کارخانه‌های کوچک مقیاس و کارخانه‌های بزرگ هستند که توسعه و پیشرفت منطقه را بعد از اتمام، چشمگیر خواهند کرد.

 وی کارخانه‌های کوچک مقیاس در مناطق مختلف این منطقه را از مهمترین دلایل جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها دانست و با اشاره به فراهم بودن زمینه برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی در جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: این اداره کل از هر سرمایه‌گذار و از هر نوع سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان حمایت خواهد کرد.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





فعالیت گهر زمین برای ایجاد اشتغال در جنوب کرمان عملیاتی شود

منبع: فــارس
? فعالیت گهر زمین برای ایجاد اشتغال در جنوب کرمان عملیاتی شود