فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در راهپیمایی روز قدس

رییس کمیته امداد امام (ره) راین از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه این هفته خبر داد. مسعود نقدی در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: همزمان با راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه این هفته، ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در […]

رییس کمیته امداد امام (ره) راین از فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه این هفته خبر داد.

مسعود نقدی در گفتگو با سرویس فرهنگی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ گفت: همزمان با راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه این هفته، ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در طرح اکرام ایتام کمیته امداد در پایگاه‌ها انجام می‌شود.

رییس کمیته امداد امام (ره) راین گفت: هر نفر می‌تواند به عنوان حامی ایتام در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد ثبت نام کند.

وی بیان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام و نشر سنت‌های حسنه اسلامی و در حقیقت استفاده از مشارکت‌های مردمی در رسیدگی به نیازمندان از جمله کودکان یتیم و نیازمند ایجاد شد.

نقدی ادامه داد: «فرزندان یتیم» فاقد پدر و «فرزندان محسنین» در حقیقت  نیازمند هستند، به عبارت دیگر، پدر فرزند (یا فرزندان ایتام) فوت شده و پدر فرزند محسنین بیمار، زندانی یا ازکار افتاده است.

لازم به ذکر است در مراسم شب قدر بیست و سوم ماه رمضان، ثبت نام طرح فرزند معنوی انجام می‌شود.

انتهای خبر/ تاج الدینی




فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در راهپیمایی روز قدس

منبع:آرمـان
? فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در راهپیمایی روز قدس