فعالیت خلاقانه معلم سیرجانی در راستای مهارت‌آموزی

اسما شیخ‌امیری آموزگار سیرجانی با خلاقیت خود در راستای مهارت‌آموزی در درس کار و فناوری، اقدام به آموزش نقاشی دیواری کرده و علاوه بر مهارت‌آموزی، محیطی شاد برای دانش‌آموزان ایجاد کرد. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عباس عزت‌آبادی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از این معلم خلاق و […]


اسما شیخ‌امیری آموزگار سیرجانی با خلاقیت خود در راستای مهارت‌آموزی در درس کار و فناوری، اقدام به آموزش نقاشی دیواری کرده و علاوه بر مهارت‌آموزی، محیطی شاد برای دانش‌آموزان ایجاد کرد.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، عباس عزت‌آبادی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از این معلم خلاق و فداکار و دانش‌آموزان این کلاس گفت: مهارت‌آموزی و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای آینده از اهداف مهم آموزش و پرورش است و معلمان ما می‌توانند با انجام کارهای خلاقانه همچون کار این معلم فداکار گامی موثر در مهارت‌آموزی و همچنین ترویج ایثار داشته باشند.

این معلم سیرجانی نیز اظهار داشت: دانش‌آموزان با علاقه و تمایل خود در حد توانشان اقدام به یادگیری و ایجاد محیطی شاداب برای خانه دوم خود کرده‌اند.

 شیخ‌امیری در ادامه گفت: هدف من از انجام این کار علاوه بر مهارت‌آموزی، ترویج فرهنگ ایثار بین دانش‌آموزانم بود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





فعالیت خلاقانه معلم سیرجانی در راستای مهارت‌آموزی

منبع: فــارس
? فعالیت خلاقانه معلم سیرجانی در راستای مهارت‌آموزی