فعالیت ادارات جیرفت تا پایان ساعت اداری امروز دوشنبه تعطیل شد

جیرفت – فت فتو – فرماندار جیرفت از تمدید ساعت تعطیلی ادارات این شهرستان تا ساعت ۱۳ و پایان ساعت اداری به دلیل افزایش غلظت ریزگردها خبر داد و گفت: با تمدید ۲ ساعت تعطیلی دیگر، زمان فعالیت ادارات جیرفت تا پایان ساعت کاری امروز تعطیل شد. ابوذر عطاپور روز دوشنبه در گفت و گو […]

جیرفت – فت فتو – فرماندار جیرفت از تمدید ساعت تعطیلی ادارات این شهرستان تا ساعت ۱۳ و پایان ساعت اداری به دلیل افزایش غلظت ریزگردها خبر داد و گفت: با تمدید ۲ ساعت تعطیلی دیگر، زمان فعالیت ادارات جیرفت تا پایان ساعت کاری امروز تعطیل شد.

ابوذر عطاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: با توجه به اعلام مرکز بهداشت، محیط زیست و هواشناسی هوای شهرستان جیرفت ناسالم است لذا ساعت تعطیلی فعالیت ادارات این شهرستان تمدید شد.

وی دلیل آلودگی هوای جیرفت را تداوم ریزگردها در هوای این شهرستان اعلام و تصریح کرد: طبق اعلام کارشناسان ریزدگردهای جازموریان یکی از دلایل آلودگی هوای در شهرستان جیرفت است.

عطاپور ادامه داد: تعطیلی ادارات جیرفت که تا ساعت ۱۱ امروز تمدید شده بود مجدد تا ۲ ساعت دیگر تمدید شد.

وی تصریح کرد: از صبح امروز تاکنون طی سه مرحله و هر مرحله به مدت ۲ ساعت فعالیت ادارات جیرفت به تعویق افتاد.  

فرماندار جیرفت در تشریح آخرین وضعیت هوای این شهرستان اظهار داشت: گردو غبار از شبانگاه گذشته (یکشنبه) آسمان جیرفت را فرا گرفته و با گذشت زمان غلظت ریزگردها بیشتر و سبب تعطیلی ادارات شده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی ادارات در راستای حفظ سلامتی مردم برنامه ریزی شده است، گفت: افراد مسن، کودکان، بانوان باردار و بیماران تنفسی و قلبی عروق از خارج شدن از منازل خود خودداری کنند.




فعالیت ادارات جیرفت تا پایان ساعت اداری امروز دوشنبه تعطیل شد

منبع: ایرنـا
? فعالیت ادارات جیرفت تا پایان ساعت اداری امروز دوشنبه تعطیل شد