فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: چراغ افول امریکا روشن شده و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و همه از تدابیر امام و رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم و همراهی گروه های مقاومتی چون حزب االله، حماس، جهاد اسلامی، حشدالشعبی و انصارالله قهرمان است. سردارمحمدرضا فلاح زاده صبح امروز ۱۷ دی ماه در […]

فت فتو/کرمان جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: چراغ افول امریکا روشن شده و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و همه از تدابیر امام و رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم و همراهی گروه های مقاومتی چون حزب االله، حماس، جهاد اسلامی، حشدالشعبی و انصارالله قهرمان است.

سردارمحمدرضا فلاح زاده صبح امروز ۱۷ دی ماه در گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلای امام علی علیه السلام کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار کرد: حاج حسین پورجعفری در عراق و سوریه نقش معاون هماهنگ کننده حاج قاسم را ایفا می کرد.

وی افزود: یاد حاج قاسم عزیز بخیر. یاد حماسه های او در دوران دفاع مقدس، شرق کشور و جای جای جبهه مقاومت، فلسطین، لبنان و جبهه های سخت سوریه و عراق بخیر. یاد حاج قاسم در تمامی عرصه ها بخیر.

فلاح زاده با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی و بیان اینکه منطق حاج قاسم برگرفته از منطق پیامبر و امام علی علیهماالسلام بود، گفت: چند اصل اساسی در رسالت پیامبر برجسته است که نخستین اصل ترویج اخلاق است و ایشان با اخلاق، فروتنی و افتادگی، عرب جاهلی را جذب کرده و به بدریون تحویل دادند.

 جانشین فرمانده سپاه قدس بیان کرد: حاج قاسم با علماء پیوند خورد و به نفس گرم آنها اعتقاد داشت که در راس آنها امام راحل و مقام معظم رهبری هستند.

وی با اشاره به فعال بودن و پرکاری حاج قاسم اشاره کرد و افزود: در روایات برای عبادت ۱۰ جزء عنوان شده که ۹ جزء آن تلاش برای کسب حلال است.

فلاح زاده با اشاره به سفارش پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله به جهاد در راه خدا، اظهار کرد: اگر مجاهدان راه خدا نبودند و حاج قاسم سلیمانی و پیشکسوتان جهاد و شهادت نبودند که ندای امام را لبیک بگویند، همان سال ۱۳۵۹ صدام با حمایت شرق و غرب تا شرق کشور پیشروی کرده و حداقلش این بود که خوزستان را تجزیه می کرد.

وی با اشاره به فداکاری و مجاهدت های شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه های گوناگون دفاع مقدس و بیرون راندن دشمن در مرزهای بین المللی عنوان کرد: نسل جدید باید بدانند بر حاج قاسم چه گذشت و این مجاهدان چه کردند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: ۷۵ درصد سوریه را داعش به اشغال در آورد، پنج استان عراق را درگیر و تا نزدیکی مرز ایران پیشروی کرد و حاج قاسم بود که با تدبیر مقام معظم رهبری وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه داعش به مراتب از صدام و بعثی ها بدتر و خطرناک تر بود، افزود: حاج قاسم سلیمانی رزمندگان اعتقادی را مقابل داعش اعتقادی برد و آنها را شکست داد.

همرزم حاج قاسم در ادامه تصریح کرد: شهید سلیمانی در عراق بالغ بر ۳۲ عملیات را طراحی و فرماندهی کرد و عراق را نجات داد و در سوریه بیش از ۱۰۰ عملیات را طراحی و مدیریت کرد و سوریه را نجات داد و آخرین عملیات پیروزی بوکمال بود که در واقع پیروزی اسلام بر کفر بود.

وی گفت: غلبه اسلام بر کفر در عملیات آزادسازی ابوکمال صورت گرفت و پایان حکومت داعش به عنوان مدعیان خلافت نبوی رقم خورد و کل طرح امریکا برای سیطره کامل بر سوریه و عراق به شکست کشیده شد زیرا امریکا بنا داشت در عراق و سوریه و در نهایت خود را به اردن وصل نموده و ارتباط بین ایران و عراق و سوریه را برای همیشه مسدود کند و شکست این طرح به دست توانای حاج قاسم سلیمانی رقم خورد.

فلاح زاده تصریح کرد: اسرائیل با اقدام به موقع حاج قاسم مجبور به عقب نشینی به پشت مرزهای لبنان شد و اکنون دچار اختلافات حکومتی شده و رژیمی که دچار اختلافات حکومتی شود به ناچار دچار فروپاشی می شود.

وی افزود: انتفاضه دوم شروع شده و بچه های فلسطین مانند صاعقه بر سر دشمن فرود آمده اند و آماده هجوم علیه رژیم صهیونیستی هستند.

جانشین سپاه قدس اظهار کرد: حاج قاسم موجب شد تمام طراحی امریکا در عراق و ایران به ناکامی کشیده شود زیرا آنها آمده بودند کل خاورمیانه را دچار تجزیه کنند که با تدابیر رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی و اراده میدانی و فرماندهی میدانی شهید سلیمانی تمامی طرح های امریکا در خصوص خاورمیانه جدید به ناکامی کشیده شد.

وی افزود: اگر امروز جنگ ترکیبی راه اندازی می شود و تحریم اقتصادی و ناتوی فرهنگی علیه کشور ما راه می اندازند، به خاطر ضعف است زیرا امریکا صیانت اقتصادی، سیاسی و نظامی اش را از دست داده است.

فلاح زاده بیان کرد: چراغ افول امریکا روشن شده و فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته و همه از تدابیر امام و رهبری و فرماندهی مدبرانه حاج قاسم و همراهی گروه های مقاومتی چون حزب االله، حماس، جهاد اسلامی، حشدالشعبی و انصارالله قهرمان است.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: حاج قاسمی که این کارها را کرد، نخستین ویژگی اش ایمان بود و اولین نشانه ایمان، قبول حاکمیت خداست. حاج قاسم مومن واقعی بود و از روز نخست تا روز شهادت در ایمانش ثابت و استوار باقی ماند.

جانشین فرمانده سپاه قدس اظهار کرد: شهید سلیمانی در حوزه نظری و عملی یک مومن واقعی و مشغول ترویج آموزه های دینی، فرهنگ غنی اهل بیت و جهاد و مبارزه با دشمنان خدا بود.

وی افزود: دومین ویژگی او خدامحوری اش بود. برای خدا کار می کرد، عطوفت و غضب او الهی بود و برای همین عزیز شد. حاج قاسم این همه زحمت کشید و فاتح سوریه و عراق، دفاع مقدس و … بود اما یک بار منیّت نکرد.

فلاح زاده با بیان اینکه ویژگی دیگر شهید سلیمانی مردمداری او بود، تصریح کرد: توسعه حماس، جهاد اسلامی، حزب الله و … یعنی به کارگیری مردم آن و راه اندازی دفاع وطنی در سوریه یعنی به کارگیری مردم شیعه، سنی و … بر علیه دشمنان خدا.

جانشین فرمانده سپاه قدس با اشاره به اینکه ویژگی بعدی حاج قاسم خستگی ناپذیری او بود و شبانه روز کار می کرد، افزود: تصمیم گیری و اقدام به موقع و تلاش در جهت به نتیجه رساندن کار از دیگر ویژگی های حاج قاسم بود. اگر آن زمان برای ستاد بازسازی عتبات تصمیم نگرفته بود، سرداب سامرا را نداشتیم و در اربعین نمی توانستیم جوابگوی ۱۰ میلیون زائر باشیم.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند سرمایه گذاری و تولید در کشور عین ثواب و جهاد در راه خداست، گفت: اگر بتوانیم تمام مردم و شرکت های توانمند داخلی و تعاونی های کشور را در حوزه اقتصاد، در بخش خدمات و بهره برداری از صنایع و معادن، صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و ساخت و ساز مسکن با به کارگیری تعاونی های مردمی فعال کنیم، از مشکلات عرصه اقتصادی نیز عبور خواهیم کرد.

فلاح زاده در ادامه تصریح کرد: اگر کسانی بخواهد راه و رسم حاج قاسم را ادامه بدهند، باید متواضعانه برخورد کنند؛ رفتار حاج قاسم با مردم مادرانه بود، با مدیران پدرانه رفتار می کرد و در عین حال کار می خواست و با دشمنان با غلظت و شدت برخورد می کرد.

انتهای پیام




فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است

منبع: ایـسنا
? فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت گرفته است