فروشنده ۳ بهله جوجه جغد در کرمان دستگیر شد

کرمان – فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: شخصی که در اینستاگرام اقدام به فروش سه بهله جوجه جغد کرده بود با همکاری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست استان کرمان، نادر سیدی گفت: شخصی که در اینستاگرام […]

کرمان – فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کرمان گفت: شخصی که در اینستاگرام اقدام به فروش سه بهله جوجه جغد کرده بود با همکاری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست استان کرمان، نادر سیدی گفت: شخصی که در اینستاگرام اقدام به فروش سه بهله جوجه جغد (گونه حمایت و حفاظت شده) کرده بود، با دستور قضائی و همکاری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این متخلف در دادگاه به اتهام عرضه و فروش پرندگان وحشی غیرمجاز در فضای مجازی به تحمل شش ماه حبس تعزیری و پرداخت ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

سیدی عنوان کرد: براساس بند «ج» ماده ۱۰ قانون شکار و صید؛ حمل، عرضه، فروش جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آنها بدون کسب پروانه یا مجوز از سازمان محیط زیست و همچنین طبق بندهای ۳ و ۴ بند «م» محتوای مجرمانه مرتبط با جرایم محیط زیستی و فهرست مصادیق محتوای مجرمانه، عرضه و فروش جانوران و پرندگان وحشی در فضای مجازی جرم محسوب می‌شود و مشمول مجازات است.

کد خبر ۵۴۴۴۸۲۸




فروشنده ۳ بهله جوجه جغد در کرمان دستگیر شد

منبع: مــهر
? فروشنده ۳ بهله جوجه جغد در کرمان دستگیر شد