فرمانده قرارگاه مدینه منوره: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است

جیرفت – فت فتو – فرمانده قرارگاه مدینه منوره گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و امامین انقلاب بود که امروز به یک فرهنگ برجسته تبدیل شده است. به گزارش فت فتو، سردار محمد مارانی شامگاه پنجشنبه در سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم در خانواده ای متدین، مذهبی و […]

جیرفت – فت فتو – فرمانده قرارگاه مدینه منوره گفت: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) و امامین انقلاب بود که امروز به یک فرهنگ برجسته تبدیل شده است.

به گزارش فت فتو، سردار محمد مارانی شامگاه پنجشنبه در سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم در خانواده ای متدین، مذهبی و پاکیزه رشد کرد و به این مقام والا دست یافت.

وی با بیان اینکه شخصیت حاج قاسم در گفتار ما نمی‌گنجد، تصریح کرد: شخصیت و جایگاه حقیقی سردار دلها را در کلام رهبری باید جستجو کرد.

وی به خصوصیات سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: تدبیر حاج قاسم در عرصه نظامی بسیار دقیق و فراتر از تصور نیروی‌های خودی و دشمن بود که موفقیت های زیادی را برای جبهه حق به ارمغان آورد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره افزود: سردار دلها در دوران دفاع مقدس ماموریت های بسیار سخت را در بدترین شرایط می پذیرفت و به خوبی فرماندهی می کرد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی فرماندهی بزرگ و غیور با اندیشه‌ای عمیق و دقیق بود که بسیاری از فرماندهان و سرداران شهید جیرفت همچون شهیدان بینا، پایدار، طیاری، معناصری و مشایخی از یاران ایشان بودند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم یاری گر مظلومان بود، گفت: برای سردار سلیمانی انسانیت مهم بود لذا هر کجا مظلومی نیاز به یاری داشت به او کمک می کرد.

سردار مارانی، مدیریت مدبرانه شهید حاج قاسم سلیمانی را برگرفته از خط رهبر معظم انقلاب اسلامی برشمرد و بیان کرد: شهید سلیمانی توانست مدبرانه جبهه مقاومت را در کنار هم جمع  و یک جبهه متحد اسلامی تشکیل دهد.

وی افزود: شهید سلیمانی نه تنها برای نیروی قدس خیر کثیر بود بلکه برای جهان اسلام نیز مایه خیر و برکت بود به طوری که چند لشکر را برای اسلام تشکیل داد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی حزب الله در لبنان، حشد الشعبی در عراق، انصارالله در یمن، گردان های زینبیون و فاطمیون را در پاکستان و افغانستان تشکیل داد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره با بیان اینکه حاج قاسم به مردم و بسیج معتقد بود افزود: سپاه عصاره بسیج است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی سربازی در رکاب ولایت بود، گفت: حاج قاسم عاشق شهادت بود که در خط مقدم مبارزه با آمریکای جنایت‌کار به شهادت رسید.

وی ایام شهادت حاج قاسم به عنوان ایام الله دانست و افزود: ایام شهادت شهید سلیمانی نیز باید مانند دیگر ایام الله گرامی داشته شود.

ماموریت حاج قاسم سلیمانی با شهادتش آغاز شد

امام جمعه جیرفت نیز گفت: ماموریت حاج قاسم سلیمانی با شهادتش آغاز شده و با شتاب و توان مضاعف توسط همرزمان او به پیش می‌رود.

حجت‌الاسلام میثم تارم افزود: تاثیرات حیات این شهید را خون حاج قاسم نیز دارد و دشمن بداند که از جنایت بزرگی که مرتکب شده منجر به نابودی‌اش خواهد شد.

وی ادامه داد: رستاخیز ملت ایران و عراق در تشییع پیکر مطهر شهیدان سلیمانی، ابومهدی‌المهندس، شهید پورجعفری و همرزمانشان سیلی بزرگی به آمریکا و اسرائیل بود و انتقام‌ها همچنان در پیش است.

وی حاج قاسم سلیمانی را اسطوره مقاومت و قهرمانی ملی دانست و گفت: خانواده شهدا و رزمندگان اسلام او را حامی خود می‌دانستند.

وی اظهار داشت: هیچ خبری مانند شهادت حاج قاسم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران پس از ارتحال امام (ره) به این اندازه برای امت اسلام سخت و تلخ نبود.




فرمانده قرارگاه مدینه منوره: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است

منبع: ایرنـا
? فرمانده قرارگاه مدینه منوره: مکتب شهید سلیمانی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است