فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش: نیروهای نظامی در تهدیدها کنار مردم هستند

کرمان – فت فتو – فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان بازوان قدرتمند ولایت در کنار مردم هستند، گفت: امروز در حفاظت از حدود جمهوری اسلامی ایران با احدی شوخی نداریم و در تهدیدات کنار مردم هستیم. به گزارش خبرنگار فت فتو، […]

کرمان – فت فتو – فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان بازوان قدرتمند ولایت در کنار مردم هستند، گفت: امروز در حفاظت از حدود جمهوری اسلامی ایران با احدی شوخی نداریم و در تهدیدات کنار مردم هستیم.

به گزارش خبرنگار فت فتو، سرتیپ دوم امیر غلامعلیان روز پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح مستقر در کرمان ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد دفاع مقدس افزود: اتخاذ راهبردهای هوشمندانه نیروهای مسلح در دوران پُرافتخار دفاع مقدس این افتخار ابدی را نثار جمهوری اسلامی ایران کرد که به رقم هشت سال همه حمایت های جهانی از ارتش عراق، وجبی از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران از دست نرفت و این سند پرافتخاری برای دوران دفاع مقدس خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با اشاره به  اینکه در دوران دفاع مقدس، دشمن دچار اشتباه محاسباتی شد و با پشتیبانی بلوک شرق و غرب تهاجمی را بر ضد جمهوری اسلامی ایران انجام داد، تصریح کرد: به دشمن نصحیت می‌کنیم که دیگر چنین خطاهای راهبردی را تکرار نکنند.

وی اظهارداشت: آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به هیچ عنوان با آمادگی دوران انقلاب و حتی دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست.

غلامعلیان بیان کرد: توانمندی در نیروهای مسلح به حدی است که در کسری از زمان هرجا که تهدید متوجه جمهوری اسلامی ایران باشد در هر منطقه حضور خواهند داشت و پس از انجام ماموریت سالم به آشیانه خود باز می‌گردند که این مهم سند پر افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش فت فتو مراسم رژه یگان های نمونه نیروهای مختلف مسلح ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی مستقر در کرمان و نیز مراسم فرود چتربازان امروز با حضور مقام های کشوری و لشکری، اعضای شورای تامین و سایر مسئولان مرتبط در بلوار ۲۲ بهمن شهر کرمان برگزار شد.




فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش: نیروهای نظامی در تهدیدها کنار مردم هستند

منبع: ایرنـا
? فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش: نیروهای نظامی در تهدیدها کنار مردم هستند