فرمانده سپاه کرمان: نگاه به معیشت، سیاسی شده است

کرمان- فت فتو- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان انتقاد کرد: درحالی که ۴۵ درصد معادن در کرمان قرار دارد اما فقیرترین استان هستیم زیرا نگاه ها به معیشت و اقتصاد، سیاسی شده است. به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز جمعه در جمع اصحاب رسانه شهرستان شهربابک گفت: نداشتن انسجام یکی از عوامل پیشرفت نکردن […]

کرمان- فت فتو- فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان انتقاد کرد: درحالی که ۴۵ درصد معادن در کرمان قرار دارد اما فقیرترین استان هستیم زیرا نگاه ها به معیشت و اقتصاد، سیاسی شده است.

به گزارش فت فتو، سردار حسین معروفی روز جمعه در جمع اصحاب رسانه شهرستان شهربابک گفت: نداشتن انسجام یکی از عوامل پیشرفت نکردن ماست.

وی با بیان اینکه تفکر جهادی ما را از بن بست نجات می دهد اضافه کرد: وحدت یکی از دلایل پیروزی ما در دفاع مقدس بود و همه در جبهه ها، انقلاب اسلامی و اصول و ارزش های آن را پذیرفته بودند و تفکر جهادی داشتند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات اخیر با رای خود به دشمنان نظام پشت کردند، یادآور شد: مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی  را تحمل می کنند اما فساد و تبعیض و بی عدالتی را تاب نمی آورند.

سردار معروفی در ادامه با تبریک روز خبرنگار(۱۷ مرداد) با بیان اینکه سپاه در کنار مردم و رسانه هاست، افزود: امید آفرینی، انسجام و جهت دهی افکار عمومی همراه با نظام مقدس جمهوری اسلامی از وظایف اصحاب رسانه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه ذات خبرنگاری مطالبه گری گفت: خبرنگار باید بدون تخریب و با ارائه راهکار مطالبه گری کند و این صورت است که کار درست پیش می رود.

سردار معروفی با بیان اینکه امروز هر کس در دنیا افکار عمومی را با خود همراه کنند موفق است، اظهار داشت: در دنیایی که جنگ، جنگ رسانه هاست و معاندان دنیای فضای مجازی را غیرقابل اعتماد و نامطمئن ساخته اند و التهاب و مشکل ایجاد می کنند، اگر رسانه ها علم و سواد عملیات روانی نداشته باشند خودزنی می کنند.

شهرستان شهربابک در ۲۴۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان واقع است.

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در مزارشریف افغانستان در سال ۷۷ است که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه کرمان: نگاه به معیشت، سیاسی شده است



منبع:فت فتو