فرمانده انتظامی کرمان: فرزندان ملت در فراجا تا پای جان برای امنیت و آرامش جامعه ایستاده اند

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان به شعار هفته فراجا “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” اشاره کرد و گفت: فرزندان این ملت در فرماندهی کل فراجا افتخار دارند تا پای جان برای ایجاد آرامش و امنیت مردم بایستند. به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری در سخنان پیش از خطبه های […]

کرمان – فت فتو – فرمانده انتظامی استان کرمان به شعار هفته فراجا “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس” اشاره کرد و گفت: فرزندان این ملت در فرماندهی کل فراجا افتخار دارند تا پای جان برای ایجاد آرامش و امنیت مردم بایستند.

به گزارش فت فتو، سردار عبدالرضا ناظری در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان، حضور مستمر پلیس به منظور تامین امنیت مردم در مناسبت های مختلف از جمله اربعین حسینی، تعطیلات نوروزی و سایر موارد را مورد اشاره قرار داد و افزود: امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس است.
وی تاکید کرد: پلیس اجازه نخواهد داد هیچ فردی  تحت هر عنوانی مانع آرامش مردم و موجب اخلال در نظم و امنیت شود لذا از این رو با هرگونه جرم و تخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان کرمان، مردم را شایسته خدمت دانست و تاکید کرد: جان خود را برای امنیت و آرامش مردم می دهیم و از این رو است که فراجا تاکنون بالغ بر ۶۱۰ شهید برای آرامش و امنیت مردم تقدیم نظام و انقلاب
کرده است.
سردار ناظری از مردم قدرشناس استان کرمان و کشور در حمایت و قدرشناسی از پلیس تقدیر کرد و اظهارداشت: در حوادث اخیر مردم جانانه از پلیس حمایت و قدردانی کردند.
وی حضور فرمانده معظم کل قوا در دانشگاه‌ افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی (ع) را برگ افتخاری برای فراجا دانست و گفت: این حضور موجب ارتقا روحیه برای نیروهای جان برکف فراجا شده است.
فرمانده انتظامی کرمان به بخشی از عملکرد فراجا در این استان در بازه زمانی مهرماه ۱۴۰۰ تا مهرماه ۱۴۰۱ اشاره و بیان کرد: در این بازه زمانی بالغ بر یک میلیون ۹۰۰ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار و بالغ بر ۲ میلیون خدمت ترافیکی به مردم ارائه شده است.
سردار ناظری یادآور شد: از مهرماه سال گذشته تاکنون ۶۴۰ هزار خدمت در حوزه پلیس اماکن و امنیت عمومی، ۶۸۰ هزار خدمت در حوزه وظیفه عمومی و ۲۴ هزار خدمت در حوزه گذرنامه به مردم استان کرمان ارائه شده است.
وی گفت: در پرتوی همکاری مشترک بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ابرپروژه ارتباط الکترونیک بین این دو نهاد شکل گرفته و تاکنون بیش از ۱۷۰ هزار پرونده به صورت الکترونیک به مراجع قضایی ارسال شده است که بالغ بر
۸۰ درصد پرونده های تشکیل شده، بوده است‌.
فرمانده انتظامی کرمان ادامه داد: پلیس این استان در یک سال اخیر بالغ بر ۱۰۳ تن انواع مواد مخدر و  ۴۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق را کشف کرده است.
سردار ناظری در پایان تاکید کرد: دشمنان به دنبال بهانه هستند و از آنجا که با اصل نظام مخالف و دنبال تضعیف امنیت ملی هستند، تاکید می کنیم که فراجا تا پای جان از دستاوردهای این نظام و انقلاب محافظت می کند.




فرمانده انتظامی کرمان: فرزندان ملت در فراجا تا پای جان برای امنیت و آرامش جامعه ایستاده اند

منبع: ایرنـا
? فرمانده انتظامی کرمان: فرزندان ملت در فراجا تا پای جان برای امنیت و آرامش جامعه ایستاده اند