فرماندار نسبت به سفرهای خانوادگی و تفریحی به مناطق سردسیر جیرفت هشدار داد

فت فتو/کرمان فرماندار جیرفت نسبت به سفرهای تفریحی و خانوادگی به مناطق کوهستانی و سردسیر این شهرستان به دلیل برودت هوا و بخبندان هشدار داد. احمد بلندنظر شامگاه ۲۹ دی ماه نسبت به سفرهای تفریحی روز جمعه ۳۰ دی ماه به ییلاقات و مناطق برفگیر جیرفت هشدار داد و گفت: در پی گزارش و هشدار […]

فت فتو/کرمان فرماندار جیرفت نسبت به سفرهای تفریحی و خانوادگی به مناطق کوهستانی و سردسیر این شهرستان به دلیل برودت هوا و بخبندان هشدار داد.

احمد بلندنظر شامگاه ۲۹ دی ماه نسبت به سفرهای تفریحی روز جمعه ۳۰ دی ماه به ییلاقات و مناطق برفگیر جیرفت هشدار داد و گفت: در پی گزارش و هشدار هواشناسی مبنی بر کاهش شدید دما و یخبندان در روز جمعه، شهروندان از سفر به مناطق کوهستانی خودداری کنند و در صورت اجبار به سفر، حتما لباس گرم و تجهیزات زمستانی همراه خود داشته باشند.

 رئیس ستاد مدیریت بحران از احتمال بارش ها  براساس اعلام هواشناسی خبر داد و اظهار کرد: احتمال اینکه شاهد بارش های پراکنده برف و باران در اوایل روز و غروب جمعه باشیم زیاد است لذا شهروندان زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سفرهای تفریحی و خانوادگی تا برقراری هوای پایدار خودداری کنند.

انتهای پیام




فرماندار نسبت به سفرهای خانوادگی و تفریحی به مناطق سردسیر جیرفت هشدار داد

منبع: ایـسنا
? فرماندار نسبت به سفرهای خانوادگی و تفریحی به مناطق سردسیر جیرفت هشدار داد