فرماندار منوجان خواستار برخورد با پزشک متخلف شد

جیرفت – فت فتو – فرماندار منوجان در پی برخورد نامناسب یک پزشک با بیمار در این شهرستان خواستار برخورد قانونی با این پزشک شد. جمشید سراجی شبانگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برخورد نامناسب یک پزشک این شهرستان با یکی از […]

جیرفت – فت فتو – فرماندار منوجان در پی برخورد نامناسب یک پزشک با بیمار در این شهرستان خواستار برخورد قانونی با این پزشک شد.

جمشید سراجی شبانگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر برخورد نامناسب یک پزشک این شهرستان با یکی از بیماران مراجعه کننده اشاره کرد و افزود: این اتفاق صبح امروز در بیمارستان منوجان رخ داده است.

وی افزود: بلافاصله پس از مطلع شدن از این موضوع طی تماس با دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و رییس مرکز بهداشت، خواستار برخورد قانونی با پزشک بیمارستان امام حسین (ع) منوجان شدم.

وی با بیان اینکه ما خدمتگذار مردم هستیم، اظهار داشت: وظیفه همه دستگاه ها خدمت رسانی است لذا در کنار این موضوع باید به مردم احترام گذاشت.

مدیر مرکز بهداشت منوجان نیز گفت: بی احترامی به مردم را نمی پذیریم و خط قرمز ما مردم هستند.

مهران محمودی افزود: از طریق معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت این موضوع را پیگیری می کنیم و خواستار پایان خدمت و جابجایی این پزشک از منوجان به شهرستان دیگر شدیم.

شب گذشته یک کلیپ مبنی بر برخورد نادرست پزشکی در بیمارستان منوجان با بیمار در فضای مجازی منتشر شد. 




فرماندار منوجان خواستار برخورد با پزشک متخلف شد

منبع: ایرنـا
? فرماندار منوجان خواستار برخورد با پزشک متخلف شد