فرماندار راور نسبت به سوءاستفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدهای انتخابات هشدار داد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان حق استفاده از بیت‌المال را له یا علیه کاندیدایی ندارند و هیچگونه سوء‌استفاده از منابع و امکانات دولت نباید صورت بگیرد. رضا عباسی ۹ مهرماه در جلسه شورای اداری شهرستان راور اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی به هیچ عنوان حق استفاده از بیت‌المال را له یا علیه کاندیدایی ندارند و هیچگونه سوء‌استفاده از منابع و امکانات دولت نباید صورت بگیرد.

رضا عباسی ۹ مهرماه در جلسه شورای اداری شهرستان راور اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، همه موظف به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور حداکثری مردم هستیم.

وی افزود: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت سالم چهار مولفه اصلی در انتخابات پیش رو است. 

عباسی بیان کرد: آنچه برای ما مهم است برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه و پاسداشت از رای مردم است چرا که رای مردم حق‌الناس است. بنابراین دستگاه‌های اجرایی صرفا وظیفه آماده کردن زمینه برای انتخاباتی پرشور و سالم را بر عهده دارند و به هیچ عنوان له یا علیه کاندیدایی و حق استفاده از هیچ بخشی از بیت المال را ندارند.

فرماندار راور گفت: یادمان باشد ما بدهکار به نظام، انقلاب، رهبری و خون شهدا هستیم و باید از اصول نظام و انقلاب و اعتماد مردم پاسداری کنیم. 

وی تصریح کرد: هیچ تخلفی از هیچ کس در شهرستان پذیرفته نیست. هیچ مدیری نباید آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشد، گرچه بنای بنده اعتماد و حمایت از مدیران شهرستان است اما بدانید اولین کسی که با هر نوع تخلفی در دستگاه‌های اجرایی برخورد خواهد کرد شخص بنده خواهم بود و هیچگونه سوء‌استفاده از منابع و امکانات دولت نباید صورت بگیرد.

عباسی گفت: قطعا در زمان ایام تبلیغات شرایط لازم و یکسان و امکاناتی که وجود دارد به صورت عادلانه برای کاندیداها با برنامه‌ریزی مشخص قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام




فرماندار راور نسبت به سوءاستفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدهای انتخابات هشدار داد

منبع: ایـسنا
? فرماندار راور نسبت به سوءاستفاده از امکانات دولتی به نفع نامزدهای انتخابات هشدار داد