فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها تاکید کرد

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها به منظور تسریع در حل مشکل کم آبی تاکید کرد.  رضا عباسی در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی روستاهای شهرستان راور، بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها به منظور تسریع در حل مشکل کم آبی تاکید کرد. 

رضا عباسی در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی روستاهای شهرستان راور، بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها برای تسریع در حل مشکل کم آبی تاکید کرد.

وی با اشاره به نیمه تمام ماندن طرح تعویض شبکه داخلی برخی روستاها و همچنین مناطق شهری افزود: این موضوع باید با جدیت و فوریت در دستور کار قرار گیرد و عملیات اجرایی آنها تکمیل شود.

فرماندار راور با اشاره به گرمای این شهر در تابستان گفت: قطعی آب در شهر و روستاها باعث بروز مشکلاتی می‌شود که نیاز است این مهم هم به صورت کوتاه مدت و هم میان مدت و بلندمدت پیگیری شود.

وی از مدیرعامل آبفای استان کرمان خواست برای روستاهایی که آب شرب آنها در بیشتر ساعات روز قطع و یا کم است، اقدام عاجل و جهادی انجام گیرد.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور، علیرضا عبدیان مدیرعامل آبفای استان کرمان نیز در این نشست ضمن بیان اقدامات و پروژه‌های در دست اقدام در راستای رفع مشکلات گفت: خدمت رسانی به مردم شریف راور را افتخار می‌دانم و با جدیت پیگیر حل مشکلات هستیم.

وی در خصوص مشکلات اخیر آبرسانی به روستاها توضیحاتی ارائه و وعده داد: به زودی مشکل آب روستاها و شهر راور با برنامه‌ریزی ویژه دولت حل خواهد شد، گرچه همه باید در خصوص مصرف بهینه آب دقت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام 




فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها تاکید کرد

منبع: ایـسنا
? فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها تاکید کرد