فرماندار دولت رئیسی فرماندار مردم است نه جناح

فت فتو/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: فرماندار ما فرماندار هیچ جناحی نیست و نوکر مردم است. مردم ولی نعمت ما هستند. مسئول در سیستم جمهوری اسلامی نوکر است چه خوشش بیاید چه بدش بیاید. دولت متعلق به هیچ جناحی نیست، نه متعلق به اصولگراست نه اصلاح طلب، دولت مردمی است. به گزارش فت […]

فت فتو/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: فرماندار ما فرماندار هیچ جناحی نیست و نوکر مردم است. مردم ولی نعمت ما هستند. مسئول در سیستم جمهوری اسلامی نوکر است چه خوشش بیاید چه بدش بیاید. دولت متعلق به هیچ جناحی نیست، نه متعلق به اصولگراست نه اصلاح طلب، دولت مردمی است.

به گزارش فت فتو، رحمان جلالی پیش از ظهر امروز ۲۱ خرداد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار انار اظهار کرد: سخنرانی رهبری در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال ریل گذاری اصلی کشور است. سخنرانی رهبری در ۱۴ خرداد هر سال حوزه نرم افزاری نظام را تبیین می کنند که سخنرانی ویژه ای است و خروجی اندیشکده های خارجی نسبت به آن راهبردگزینی می کنند که باید به آن پرداخت و به آنها توجه کرد.

وی افزود: دشمن در حال پدیده ای در کشور است که در جامعه شناسی به آن افسردگی سیاسی می گویند که تنها راه برون رفت از آن دمیدن امید به جامعه است. اینکه مقام معظم رهبری در آستانه چهل سالگی نظام بیانیه گام دوم را فرمودند و در سخنرانی ۱۴ خرداد امسال فرمودند مراتب دینداری در جامعه بیشتر شده و نمونه های آن را بیان فرمودند. امید موتور محرکه یک جامعه است. 

وی با اشاره به سرود سلام فرمانده در جامعه، گفت: سلام فرمانده با زبان فطرت با مخاطب صحبت کرد و به دستگاههای فرهنگی نشان داد این مسئولین هستند که نمی توانند کار فرهنگی انجام دهند و الا جامعه پذیرش دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندارکرمان با بیان اینکه هر کسی که ناامیدی را به جامعه تزریق کند خائن به این کشور و نظام است، تأکید کرد: کسی که دولتمرد این نظام است باید وسط میدان باشد و روحیه امید با کار و تلاش میسر می شود. 

جلالی خطاب به فرماندار جدید انار گفت: مشکلات شهرستان باید اولویت بندی شوند، سه مشکل که اولویت و جامعیت در شهرستان دارد باید حل شود و از هر ظرفیتی برای حل آن استفاده گردد.

وی تأکید کرد: ایشان فرماندار مردم است نه جناح اصولگرا نه اصلاح طلب. فرماندار ما فرماندار هیچ جناحی نیست و نوکر مردم است. مردم ولی نعمت ما هستند. مسئول در سیستم جمهوری اسلامی نوکر است چه خوشش بیاید چه بدش بیاید.

معاون سیاسی امنیتی استاندارکرمان تصریح کرد: کار تعطیلی ندارد و دولت برای خودش تعطیلی تعریف نکرده و کار در این دولت شبانه روزی است چرا که کار عقب مانده زیاد است.

جلالی با قدردانی از خدمات فرماندار سابق انار، افزود: در زمان ایشان ریل های خوبی در شهرستان گذاشته شد و نقاط قوت خیلی خوبی ایجاد شد که باید تثبیت و ادامه داده شود.

وی خواستار تدوین سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی برای شهرستان انار شد و خاطرنشان کرد: در حوزه زیرساخت باید از تمام ظرفیتهای شهرستان استفاده شود. درب اتاق فرماندار باید به روی مستضعفین، خانواده های شهدا و نخبگان باز باشد. حتما باید از ظرفیت نخبگان از تمام تفکرات بهره بگیرد. 

وی بیان کرد: کسی که گفتمان دولت رئیسی را قبول دارد و فردی توانمند، متعهد و خدمت بی منت به مردم انجام می دهد در این دولت جای کار دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندارکرمان یکی از ظرفیت های انار را میزان روزهای آفتابی آن دانست و گفت: ۳۵۰ روز در شهرستان انار آفتاب است و این شهرستان یکی از مستعدترین مکان ها برای احداث مزرعه فوتوولتاییک می باشید و می توانید برق را بفروشید. باید به سمت خلق ثروت رفت و سرمایه گذار جذب کرد.

انتهای پیام




فرماندار دولت رئیسی فرماندار مردم است نه جناح

منبع: ایـسنا
? فرماندار دولت رئیسی فرماندار مردم است نه جناح