فرماندار بر خودحفاظتی دستگاه‌های دولتی تاکید کرد/ انتقاد از معطلی پایش تصویری جیرفت

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت آتش سوزی اخیر ساختمان تعزیرات حکومتی این شهرستان را هشداری جدی برای خودحفاظتی دستگاه‌های دولتی و همکاری شهرداری برای انجام پایش تصویری دانست. احمدبلندنظر در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به آتش سوزی اخیر در ساختمان اداری تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت و احتمال دخالت عامل انسانی در این […]

نذیر کرمان/کرمان فرماندار جیرفت آتش سوزی اخیر ساختمان تعزیرات حکومتی این شهرستان را هشداری جدی برای خودحفاظتی دستگاه‌های دولتی و همکاری شهرداری برای انجام پایش تصویری دانست.

احمدبلندنظر در گفت و گو با نذیر کرمان با اشاره به آتش سوزی اخیر در ساختمان اداری تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت و احتمال دخالت عامل انسانی در این حادثه گفت: آتش سوزی ساختمان تعزیرات حکومتی توسط اهالی محل و همسایگان اطلاع رسانی شده و در اولین فرصت نیروهای امدادی وارد عمل شدند اما اینگونه نیست که بگوییم این حادثه بدون خسارت است.

وی با اشاره به خسارات ناشی از این آتش‌ سوزی افزود: دو دستگاه کولر گازی و یک خوردوی ۴۰۵ دولتی دچار خسارت شدند و بخشی از ساختمان نیز آسیب دیده است.

رئیس شورای تامین شهرستان جیرفت با تشریح آخرین اقدامات برای شناسایی علت این حادثه اظهار کرد: این ساختمان مجهز به دوربین حفاظتی بوده که توسط دستگاه‌های ذیربط در حال بررسی هستند اما ساختمان، نگهبان نداشته است.

بلندنظر در پاسخ به این سئوال که در راستای  اهداف طرح امنیتی خودحفاظتی دستگاه های اجرایی چه اقداماتی انجام شده، گفت: دستورالعمل خودحفاظتی را به صورت مکتوب به همه دستگاه های اجرایی اعلام کردیم و تاکید بر نصب دوربین و حضور نگهبان داشتیم که اگر مدیری انجام وظیفه نکند و مشکلی پیش بیاید تبعات آن  متوجه مدیر مربوطه خواهد بود و باید پاسخگو باشد.

فرماندار جیرفت با ابراز نارضایتی از وضعیت پایش تصویری شهر جیرفت بر لزوم همکاری شهرداری و شورای شهر برای تکمیل این مهم تاکید کرد و افزود: متاسفانه تا کنون پایش تصویری شهر جیرفت به عنوان یک مولفه مهم در تامین امنیت به سرانجام نرسیده که از شهرداری و رئیس شورای شهر درخواست دارم در راستای کاهش چالش‌های امنیتی وارد عمل شوند.

وی اختلاف نظر بین شهرداری و پیمانکار مربوطه را علت تاخیر در اجرای پایش تصویری شهر جیرفت عنوان کرد و حل دعوی حقوقی به وجود آمده را به نفع مردم خواستار شد.

انتهای پیام




فرماندار بر خودحفاظتی دستگاه‌های دولتی تاکید کرد/ انتقاد از معطلی پایش تصویری جیرفت

منبع: ایـسنا
? فرماندار بر خودحفاظتی دستگاه‌های دولتی تاکید کرد/ انتقاد از معطلی پایش تصویری جیرفت