فراخوان پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منتشر شد

فردای کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فراخوان حضور هنرمندان در این رویداد موسیقایی را منتشر کرد. پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به‌صورت غیررقابتی در دو بخش اجرای صحنه‌ای و فعالیت‌های پژوهشی، از ۲۰ تا ۲۵ آبان‌ماه در شهر کرمان برگزار خواهد شد. بنا به اعلام ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره […]

فردای کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران فراخوان حضور هنرمندان در این رویداد موسیقایی را منتشر کرد.

پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به‌صورت غیررقابتی در دو بخش اجرای صحنه‌ای و فعالیت‌های پژوهشی، از ۲۰ تا ۲۵ آبان‌ماه در شهر کرمان برگزار خواهد شد.

بنا به اعلام ستاد برگزاری پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی،جشنواره پانزدهم براساس «سنت‌های آیینی قومی» و «خالقیت در عین اصالت» برگزار خواهد شد و (گونه) ژانرمحور نبوده و امکانی را برای حضور انواع موسیقی آوازی و سازی اقوام کشورهای مسلمان در حوزۀ ایران فرهنگی فراهم آورده است.

به گزارش فردای کرمان به نقل از ایسنا،پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران به دبیری محمدعلی مرآتی و با حمایت دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری انجمن موسیقی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود.

در فراخوان جشنواره،مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره،دوم مهرماه ۱۴۰۱ از طریق سامانۀ «بامک» به آدرس bamak.nay.ir اعلام شده است.

سامانۀ بامک از دوشنبه ۱۱ مهرماه برای ثبت‌نام متقاضیان باز خواهد شد.

نمونه‌های تصویری اجراها باید به‌صورت ویدیوئی با کیفیت مطلوب (بدون افکت یا هرگونه ویرایش) در سامانۀ بامک بارگزاری شود و مدت زمان نمونۀ تصویری نباید از ۱۲ دقیقه کمتر باشد.

در این فراخوان همچنین اعلام شده است،دبیرخانه جشنواره موسیقی نواحی ایران،با شماره تلفن ۲۹۴۹۹۲۹۹۰۰۲ در ساعت اداری آمادۀ پاسخگویی به سؤالات احتمالی متقاضیان است.

 




فراخوان پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منتشر شد

منبع:خبر کرمان
?

فراخوان پانزدهمین جشنواره موسیقی نواحی منتشر شد

:اخبار استان کرمانفرهنگ