فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر پرستار و بهورز به صورت پیمانی و قراردادی در این دانشگاه خبر داد. دکترسیدمیثم موسوی امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: مجوز جذب ١٣٩ نفر پرستار و بهورز از وزارت بهداشت، درمان […]

نذیر کرمان/کرمان معاون توسعه، مدیریت منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر پرستار و بهورز به صورت پیمانی و قراردادی در این دانشگاه خبر داد.

دکترسیدمیثم موسوی امروز ۲۱ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر اظهار کرد: مجوز جذب ١٣٩ نفر پرستار و بهورز از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اخذ شده که از این تعداد ۳۸ نفر پرستار به صورت پیمانی و ۱٠۱ نفر بهورز به صورت قرارداد انجام کار معین در دانشگاه جذب و استخدام می شوند.

وی افزود: فراخوان جذب پرستار امروز بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آدرس Kmu.ac.ir قرار خواهد گرفت و متقاضیان می‌توانند از روز شنبه ٢٣ اردیبهشت نسبت به بارگذاری مدارک و ثبت نام اقدام نمایند.

موسوی تصریح کرد: فراخوان جذب بهورز نیز در هفته پایانی اردیبهشت ماه جاری بر روی سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان به آدرس Kmu.ac.ir قرار خواهد گرفت.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه که طبق مطالعات و بررسی های انجام شده، شاخص نسبت پرستار به تخت در دانشگاه علوم پزشکی کرمان پایین تر از میانگین کشوری است، گفت: تلاش های بی وفقه ای برای جذب تعداد بیشتری پرستار مطابق واحدها و بخش های جدید و توسعه یافته که از سال ١٤٠٠ به بعد به بهره برداری رسیده را جهت اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی و وزارت بهداشت انجام داده‌ایم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در ماه‌های آینده مجددا مجوز جذب پرستار را از سازمان‌های مربوطه بگیریم.

انتهای پیام




فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان

منبع: ایـسنا
? فراخوان جذب و استخدام ۱۳۹ نفر در دانشگاه علوم پزشکی کرمان