فراخوان برگزاری دومین دوره مهارت آموزی انجمن کارآفرینی رفسنجان

آکادمی انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان دومین دوره طرح مهارت‌آموزی کارآفرینی ویژه جوانان مستعد و علاقه‌مند در حوزه را برگزار کند. به گزارش فت فتو از رفسنجان، انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان رفسنجان با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در نظر دارد در آکادمی کارآفرینی و با محور آموزش و […]


آکادمی انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی رفسنجان دومین دوره طرح مهارت‌آموزی کارآفرینی ویژه جوانان مستعد و علاقه‌مند در حوزه را برگزار کند.

به گزارش فت فتو از رفسنجان، انجمن توسعه فرهنگ کارآفرینی شهرستان رفسنجان با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در نظر دارد در آکادمی کارآفرینی و با محور آموزش و توسعه مهارت‌های لازم، دومین دوره طرح مهارت‌آموزی کارآفرینی ویژه جوانان مستعد و علاقه‌مند در حوزه را به اجرا برساند.

شایان ذکر است: داوطلبان واجد شرایط طی دو مرحله و پس از گذراندن موفقیت‌آمیز آزمون‌های استعدادیابی و مصاحبه حضوری در این طرح پذیرفته شده و تا پایان این دوره ۶ ماهه از لحاظ شهریه‌ای به‌صورت بورسیه و تحت حمایت برگزارکنندگان آموزش خواهند یافت.

جوانان علاقه‌مند به راه‌اندازی کسب و کار به طی کردن این دوره آموزشی به نحو شایسته‌ای با اصول راه‌اندازی کسب‌وکار و ادامه آن آشنا خواهند شد و حفظ ارتباطات بعدی خود با این آکادمی در پیشبرد اهداف کاری خود توفیق مضاعف خواهند داشت.

شماره تلفن جهت کسب اطلاعات بیشتر: ۰۳۴۳۴۲۶۸۱۷۱ ۰۹۳۶۶۸۸۴۶۳۶ ۰۹۲۰۴۲۶۴۶۳۶ انجمن کارآفرینان رفسنجان

پایان پیام/





فراخوان برگزاری دومین دوره مهارت آموزی انجمن کارآفرینی رفسنجان

منبع: فــارس
? فراخوان برگزاری دومین دوره مهارت آموزی انجمن کارآفرینی رفسنجان