فجر۴۴| نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در ۲۵۰ مدرسه کرمان برپا شد/ انقلاب اسلامی به روایت دهه هشتادی‌ها

یازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب کاری از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان در مدارس استان برپا شد. مهران شیخی در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان اظهار کرد: یازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به‌همت انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان برپا شد و دانش‌آموزان در این نمایشگاه روایت‌گر انقلابند. وی عنوان کرد: امسال […]


یازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب کاری از اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان در مدارس استان برپا شد.

مهران شیخی در گفت‌وگو با فت فتو در کرمان اظهار کرد: یازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب به‌همت انجمن اسلامی دانش‌آموزان استان کرمان برپا شد و دانش‌آموزان در این نمایشگاه روایت‌گر انقلابند.

وی عنوان کرد: امسال در استان کرمان ۲۵۰ مدرسه متوسطه اول و دوم دخترانه و پسرانه این برنامه را اجرا می‌کنند و در قالب‌های مختلف این برنامه اجرا می‌شود که یک قالب به‌عنوان کافه گفت‌وگو دهه هشتادی‌هاست که به‌واسطه حضور یک کارشناس از مسؤولان، انقلاب روایتگیری می‌شود و شبهاتی که در مورد انقلاب هست مطرح و تشریح و سپس توسط دانش‌آموزان به هم‌نسلی‌های خود بازنشر داده می‌شود.

شیخی از حضور استاندار در یکی از این برنامه‌ها یاد کرد که مسائلی اعم از انقلاب و اتفاقات اخیر مطرح و دانش‌آموزان پاسخ‌های خود را شنیدند.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب





فجر۴۴| نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در ۲۵۰ مدرسه کرمان برپا شد/ انقلاب اسلامی به روایت دهه هشتادی‌ها

منبع: فــارس
? فجر۴۴| نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب» در ۲۵۰ مدرسه کرمان برپا شد/ انقلاب اسلامی به روایت دهه هشتادی‌ها