فتح در فلسطین، شور ‌و شوق در جوار فرمانده شهید

شنیدن خبر فتح از فلسطین که توسط جبهه مقاومت فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، پایتخت مقاومت جهان اسلام را نیز غرق در شور و هیجان کرد و گروه گروه مردم را به سمت فرمانده شهید مقاومت گسیل داشت. نذیر کرمان کرمان _ در پی عملیات موفق و غرورآمیز رزمندگان جبهه مقاومت و حمله غافلگیرانه آنان […]


شنیدن خبر فتح از فلسطین که توسط جبهه مقاومت فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی صورت گرفت، پایتخت مقاومت جهان اسلام را نیز غرق در شور و هیجان کرد و گروه گروه مردم را به سمت فرمانده شهید مقاومت گسیل داشت.

نذیر کرمان کرمان _ در پی عملیات موفق و غرورآمیز رزمندگان جبهه مقاومت و حمله غافلگیرانه آنان به فلسطین اشغالی، موجی از شادی سرتاسر ایران اسلامی را فرا گرفت.

شنیدن خبر فتح در فلسطین که به طور بی‌سابقه‌ای رقم خورد، پایتخت مقاومت جهان اسلام را نیز غرق در شور و هیجان کرد و گروه گروه مردم را به سمت فرمانده شهید مقاومت گسیل داشت.

کرمانیان شجاع و باوفا که خودشان را در این حماسه شریک می‌دانند، برای عرض تبریک به حاج قاسمی به بلندای مسجد صاحب‌الزمان رفتند که روزی سینه‌خیز تونل‌های فلسطینیان را طی و با جسارت و شهامت دست آنها را پر کرد.

سال‌هاست در کنار مردم مظلوم جهان هستیم 

یکی از شهروندان حاضر در گلزار شهدای کرمان، با تاکید بر اینکه ما تا ابد پشتیبان فلسطین و جریان مقاومت هستیم، گفت: سال‌هاست که کنار مردم مظلوم جهان قرار داریم، با غمشان قلبمان می‌گیرد و با شادی‌شان هم سر از پا نمی‌شناسیم، مثل همین امشب!

 

امشب در تاریخ اسلام ماندگار شد 

یکی دیگر از شهروندان کرمانی نیز امشب را یکی از شب‌های مبارک در تاریخ اسلام خواند و بیان کرد: این خبرهایی که از جبهه مقاومت مخابره می‌شود، نشان می‌دهد خون فرماندهان و نیروهای شهید این جبهه دارد به نتیجه می‌رسد.

به گزارش فارس: صبح امروز عملیات طوفان‌الاقصی در فلسطین اشغالی آغاز و رزمندگان جبهه مقامت بیش از ۵ هزار موشک و راکت به رژیم موقت صهیونیستی شلیک کردند که ده‌ها تن از آنها کشته و بسیاری هم به اسارت رفتند، این موفقیت حاصل تلاش حاج‌قاسم در تحکیم جبهه مقاومت بود.

پایان پیام / ۸۰۰۶۵ / ش





فتح در فلسطین، شور ‌و شوق در جوار فرمانده شهید

منبع: فــارس
? فتح در فلسطین، شور ‌و شوق در جوار فرمانده شهید