فاز پنجم مارول با «لوکی» جان می‌گیرد

به گزارش خبرنگار سینمایی نذیر کرمان، فصل دوم سریال «لوکی» شهریور یا مهر امسال پخش خواهد شد. زمانی که فصل اول سریال لوکی به کارگردانی کیت هرون در شبکه دیزنی پلاس به نمایش درآمد و با استقبال مواجه شد، کمپانی مارول اعلام کرد که فصل دوم این مینی سریال ۶ قسمتی نیز ساخته خواهد شد […]

به گزارش خبرنگار سینمایی نذیر کرمان، فصل دوم سریال «لوکی» شهریور یا مهر امسال پخش خواهد شد.

زمانی که فصل اول سریال لوکی به کارگردانی کیت هرون در شبکه دیزنی پلاس به نمایش درآمد و با استقبال مواجه شد، کمپانی مارول اعلام کرد که فصل دوم این مینی سریال ۶ قسمتی نیز ساخته خواهد شد و سال ۲۰۲۲ را برای زمان آماده شدن فصل دو اعلام کردند.

اتفاقی که عملا با بزرگ شدن دنیای سینمایی مارول و ورودش به فاز پنجم امکان نداشت. چون اتفاقات این سریال و شخصیت‌هایی که در آن وجود دارند، در برخی دیگر از آثار فاز جدید مارول نیز حضور دارند و به همین دلیل نیز امکان نداشت که زودتر از آن‌ها پخش شود.

اما بعد از مدتی اعلام شد که این سریال قرار است در تابستان سال ۲۰۲۳ از همان شبکه دیزنی پلاس به نمایش درآید. در ابتدا تصور بر این بود که این سریال اوایل تابستان و همزمان با پایان اکران قسمت سوم «مرد مورچه‌ای» به نمایش درآید، اما به نظر می‌رسد این اتفاق رخ نخواهد و در خوشبینانه‌ترین حالت در نیمه پایانی شهریور پخش این سریال آغاز خواهد شد. اگرچه این احتمال هم وجود دارد که فصل دوم «لوکی» در مهر ماه به نمایش درآید.

تام هیدلستون و سوفای دی مارتینو، بازیگران اصلی فصل یک این مینی سریال، در فصل دوم نیز در نقش‌های خود حضور دارند، اما چند بازیگر مهم دیگر نیز در این فصل بازی خواهند کرد. اوون ویلسون در نقش موبیوس، جاناتان میجرز در نقش کانگ فاتح و جاناتان کی کویان (برنده اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد امسال) دیگر هنرپیشه‌هایی هستند که در این فصل حضور دارند.

انتهای پیام/




فاز پنجم مارول با «لوکی» جان می‌گیرد

منبع:آنـــا
? فاز پنجم مارول با «لوکی» جان می‌گیرد