فاز دوم عملیات گازکشی معابر شهداد به زودی آغاز می شود

مسعود دانش طلب گفت: طرح توسعه شبکه گاز طی چند روز آینده توسط پیمانکار در معابر خاکی که کار نشده بود و همچنین خیابان های امام و طالقانی شهر شهداد اجرا خواهد شد. مسعود دانش طلب شهردار شهداد در گفتگو با فت فتو گفت: طرح توسعه شبکه گاز طی چند روز آینده توسط پیمانکار در […]

مسعود دانش طلب گفت: طرح توسعه شبکه گاز طی چند روز آینده توسط پیمانکار در معابر خاکی که کار نشده بود و همچنین خیابان های امام و طالقانی شهر شهداد اجرا خواهد شد.

مسعود دانش طلب شهردار شهداد در گفتگو با فت فتو گفت: طرح توسعه شبکه گاز طی چند روز آینده توسط پیمانکار در معابر خاکی که کار نشده بود و همچنین خیابان های امام و طالقانی شهر شهداد اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پیمانکار مربوطه در حال تجهیز کارگاه می باشد افزود:پس از اتمام پروژه که دو ماه طول می کشد، بلا فاصله نسبت به آسفالت بخش های حفاری شده اقدام می کنیم.

شهردار شهداد بیان کرد: قرار بود در ابتدای سال جاری فاز دوم گاز کشی انجام شود اما به دلیل پایین بودن نرخ های موجود در قرار داد شهرداری و شورای اسلامی شهر از اجرای آن ممانعت کرده تا اینکه با پیگیری ها قرار داد اصلاح و توافق حاصل گردید.

شایان ذکر است؛ شهردار شهداد از شهروندان این شهرستان خواست تا با شهرداری و پیمانکار شرکت گاز در این خصوص همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ رسول




فاز دوم عملیات گازکشی معابر شهداد به زودی آغاز می شود

منبع:آرمـان
? فاز دوم عملیات گازکشی معابر شهداد به زودی آغاز می شود