غوغای زائران در گلزار شهدای کرمان/ اشک مردم پایان ندارد

کرمان – حضور گسترده زائران در گلزار شهدای کرمان ادامه دارد و با حضور در کنار مرقد مطهر شهید سلیمانی با شهدا تجدید پیمان می کنند. دریافت ۳۰ MB فت فتو – گروه استان‌ها: زائران و دلباختگان مکتب سلیمانی همزمان با دومین سالروز شهادت حاج قاسم، با حضور گسترده خود در گلزار شهدای کرمان در […]

کرمان – حضور گسترده زائران در گلزار شهدای کرمان ادامه دارد و با حضور در کنار مرقد مطهر شهید سلیمانی با شهدا تجدید پیمان می کنند.


دریافت
۳۰ MB

فت فتو – گروه استان‌ها: زائران و دلباختگان مکتب سلیمانی همزمان با دومین سالروز شهادت حاج قاسم، با حضور گسترده خود در گلزار شهدای کرمان در حال عزاداری و شرکت در مراسم هیئت‌های مذهبی و انقلابی هستند.

هزاران نفر هم اکنون در مسیر پیاده روی شهدای مقاومت و گلزار شهدا حضور دارند و ندای لبیک یا سلیمانی و لبیک یا مهدی سر می‌دهند.

در این جمع می‌توان از همه اقوام و طوایف، انسان‌هایی را دید که مکتب سلیمانی آنها را به هم وصل کرده است.

خیابان‌های منتهی به گلزار شهدای کرمان مملو از جمعیت و سیاه پوش شده است و زائران خارجی در کنار مردم کرمان حضور دارند.

صدها موکب نیز کار ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران را انجام می‌دهند. مردم شهر کرمان نیز سعی می‌کنند با ارائه خدمات مختلف به زائران نقشی در برگزاری این مراسم داشته باشند.

غوغای زائران در گلزار شهدای <a href=کرمان/ اشک مردم پایان ندارد” height=”561″ src=”https://media.mehrnews.com/d/2022/01/03/4/4011837.jpg” width=”1000″>

برگزاری مراسم مداحی، سینه زنی، روایتگری مدافعان حرم و دفاع مقدس و مرور وصیت نامه حاج قاسم از جمله برنامه‌های امروز است.

چهره‌های جبهه مقاومت و مسئولان لشکری و کشوری ملی نیز با حضور در گلزار شهدا به شهید سلیمانی ادای احترام می‌کنند.

کرمانی‌ها با برپایی موکب هایی در شهر سعی در تسهیل امور زائران دارند و برخی از مردم محله‌های خیابان‌های منتهی به گلزار شهدا در خانه‌های خود را به روی زائران باز کرده و از آنها پذیرایی می‌کنند.

جوانان نیز با در دست گرفتن پرچم‌های سرخ رنگی که نام شهید سلیمانی و المهندس روی آنها نوشته شده است با بر تن کردن لباس‌های نظامی آمادگی خود را برای مقابله با تروریست‌ها اعلام می‌کنند.

کد خبر ۵۳۹۱۲۳۸




غوغای زائران در گلزار شهدای کرمان/ اشک مردم پایان ندارد

منبع: مــهر
? غوغای زائران در گلزار شهدای کرمان/ اشک مردم پایان ندارد