غزه با ایمانش پیروز شد

امام جمعه شهرستان بم گفت: غزه با ایمانش دشمن را شکست داده و به زودی رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی رسوا می‌شود. به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در سال جاری انتخابات مهمی در پیش داریم که جا دارد مردم با حضور پرشکوه […]


امام جمعه شهرستان بم گفت: غزه با ایمانش دشمن را شکست داده و به زودی رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی رسوا می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسن ایزدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان کوهبنان اظهار داشت: در سال جاری انتخابات مهمی در پیش داریم که جا دارد مردم با حضور پرشکوه و پر رنگ خود از نظام اسلامی دفاع کنند، ما باید با رای خود در برابر دشمنان بایستیم که این خواسته شهداست.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: همانند شهدا پای روی هوای نفس خود بگذاریم و با حضور گسترده در انتخابات شرکت کنیم که راهی برای مقابله با دشمن است.

وی به جنگ در غزه پرداخت و یادآور شد: ۳ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در غزه به دست نیروهای کودک‌کش صهیونیستی به شهادت رسیدند.

تجملات سد راهی برای ازدواج جوانان شده است

امام جمعه شهرستان بم نیز در خطبه‌های نمازجمعه این شهر، رشد جمعیت را دارای اهمیت زیادی دانست و اظهار داشت: تجملات سد راهی برای ازدواج جوانان شده است، با این امر مقابله کنیم.

حجت‌الاسلام دانشی پایه‌گذار دفاع از ولایت را حضرت زهرا(س) دانست و بیان کرد: ولایت راهنما و کلید همه مسائل است، باید در مکتب حضرت شاگردی کنیم.

وی جنگ در غزه و نسل‌کشی در آن را سند رسوایی غرب خواند و گفت: غزه با ایمانش دشمن را شکست داده و به زودی رژیم جعلی و خونخوار صهیونیستی رسوا می‌شود.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

 

 





غزه با ایمانش پیروز شد

منبع: فــارس
? غزه با ایمانش پیروز شد