غرب به این نتیجه رسیده است که بخش مهمی از تحریم ها باید لغو شود/ اروپا فهم دقیقی در خصوص حق ایران در مذاکرات پیدا کرده است

حسن هانی زاده گفت: مذاکرات در دوره جدید که از روز پنجشنبه آغاز شده، وضعیت بهتری پیدا کرده است و کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده اند که بخش مهمی از تحریم ها به عنوان راستی آزمایی باید لغو شود. حسن هانی زاده در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به روند مذاکرات در وین […]

حسن هانی زاده گفت: مذاکرات در دوره جدید که از روز پنجشنبه آغاز شده، وضعیت بهتری پیدا کرده است و کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده اند که بخش مهمی از تحریم ها به عنوان راستی آزمایی باید لغو شود.

حسن هانی زاده در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به روند مذاکرات در وین گفت: مذاکرات بین ایران و کشورهای ۴+۱ با رویکرد جدید صورت گرفته است که در بخش اول هفتمین دوره مذاکرات برخی پیشرفت هایی حاصل شد و کشورهای اتحادیه اروپا فرانسه، انگلیس و آلمان درخواست داشتند که در رابطه با سند ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران، برخی رایزنی هایی را با کشورهای عضو اتحادیه اروپا داشته باشند.

این کارشناس مسائل بین الملل ادامه داد: آن کشورها پس از دو روز مذاکره و رایزنی بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا به این جمع بندی رسیدند که باید سندهای ارائه شده از سوی تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران مورد پذیرش قرار گیرد.

وی بیان کرد: دو سند مهم در رابطه با ضرورت لغو تحریم های اعمال شده از سال ۲۰۱۸ تاکنون علیه جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است.

هانی زاده عنوان کرد: هم اکنون فهم دقیق و مهم تری از سوی کشورهای اروپایی فرانسه، آلمان و انگلیس در خصوص حق جمهوری اسلامی ایران برای لغو تحریم ها صورت گرفته است و آنها به این نتیجه رسیده اند که تحریم های ظالمانه و غیر قانونی علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده بود که تحریم ها باید لغو شود.

این کارشناس مسائل بین الملل خاطر نشان کرد: مذاکرات در دوره جدید که از روز پنجشنبه آغاز شده، وضعیت بهتری پیدا کرده است و کشورهای اروپایی به این نتیجه رسیده اند که بخش مهمی از تحریم ها به عنوان راستی آزمایی باید لغو شود و لغو تحریم ها ظرف چند روز آینده صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م




غرب به این نتیجه رسیده است که بخش مهمی از تحریم ها باید لغو شود/ اروپا فهم دقیقی در خصوص حق ایران در مذاکرات پیدا کرده است

منبع:آرمـان
? غرب به این نتیجه رسیده است که بخش مهمی از تحریم ها باید لغو شود/ اروپا فهم دقیقی در خصوص حق ایران در مذاکرات پیدا کرده است