غبارروبی مزار شهدا توسط دانش‌آموزان بسیجی

غبارروبی مزار شهدا به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و باهدف تجدید میثاق با حضور دانش‌آموزان بسیجی مدارس هدف؛ هاجر و طوبی برگزار شد. به گزارش« نذیر کرمان» صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و باهدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان […]

غبارروبی مزار شهدا به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و باهدف تجدید میثاق با حضور دانش‌آموزان بسیجی مدارس هدف؛ هاجر و طوبی برگزار شد.

به گزارش« نذیر کرمان» صبح امروز به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و باهدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان بافت با حضور دانش‌آموزان بسیجی مدارس دخترانه «هاجر» و «طوبی» برگزار شد. 

 
 در این مراسم مصطفی امام گفت: اگرجان‌فشانی‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نبود امنیت امروز در کشور وجود نداشت. 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهنوج به طوفان‌الآقصی اشاره‌ای کرد و افزود: جنگ غزه جنگ بین حق و باطل است امروز مردم غزه در بزرگ‌ترین زندان روباز جهان حبس هستند و رژیم کودک‌کش صهیونیستی با استفاده از به‌روزترین تجهیزات و بمب‌های روز جهان آنها را مورد اصابت قرار می‌دهد. 
 
 وی در پایان عنوان کرد: جنگ غاصبان سرزمین فلسطین با حمایت‌های کشورهای غربی و برخی کشورهای خودفروخته عربی و حمایت‌های آنها تا امروز ادامه داشته است، به یاری خدا بعد از آتش‌بس و آزادی اسرا پیروزی نهایی با مردم غزه و محور مقاومت خواهد بود. 
 
شایان ذکر است؛ در پایان دانش‌آموزان ضمن قرائت زیارت و فاتحه قبور مطهر شهدا را با گلاب ناب شست‌وشوی داده و ضمن قرار دادن شاخه گلی بر این مزارها با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام /م




غبارروبی مزار شهدا توسط دانش‌آموزان بسیجی

منبع:آرمـان
? غبارروبی مزار شهدا توسط دانش‌آموزان بسیجی