غبارروبی قبور مطهر شهدای شهرستان بافت

شرکت کنندگان در مراسم غباروبی گلزار شهدای شهرستان بافت با اهدای شاخه‌های گل و شستشوی قبور مطهر شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند. به گزارش خبرنگار نذیر کرمان از شهرستان بافت، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت ناحیه […]

شرکت کنندگان در مراسم غباروبی گلزار شهدای شهرستان بافت با اهدای شاخه‌های گل و شستشوی قبور مطهر شهدا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار نذیر کرمان از شهرستان بافت، مراسم غبارروبی مزار شهدای گمنام شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان برگزار شد.

 
این مراسم با حضور امام‌جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت، فرماندار و جمعی از مدیران، کارکنان و اعضای شورای اسلامی شهر در محل شهدای گمنام شهرستان برگزار شد.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بافت در حاشیه این مراسم بیان کرد: به‌اتفاق مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به گلزار شهدا آمدیم تا با آنها میثاق ببندیم که خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.
 
وی اظهارکرد: برخی می‌پندارند که هدف از تشکیل بسیج کمک به نیروی های مسلح در دفاع مقدس بوده است و شاید پس از جنگ ما نیازی به بسیج نداشته باشیم؛ اما زمانی که ما به تاریخ شکل‌گیری بسیج نگاه می‌کنیم تاریخ تشکیل بسیج قریب یک سال قبل از جنگ تحمیلی بوده است. 
 
سرهنگ امام بخش ادامه داد: هدف از تشکیل بسیج پاسداری و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بوده است؛ انقلابی که ثمره آن شهدایی هستند که ما در کنار آنها هستیم؛ تفکر بسیجی امروز به فریاد مردم آزادی‌خواه در مقابل ظالمین و مستکبرین عالم تبدیل شده است. 
 
 
در پایان شرکت‌کنندگان در این آئین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و شستشوی قبور مطهر شهدای گمنام با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام /م




غبارروبی قبور مطهر شهدای شهرستان بافت

منبع:آرمـان
? غبارروبی قبور مطهر شهدای شهرستان بافت