عید سعید فطر عید بندگی، بازگشت و وحدت مسلمین است

امام جمعه فاریاب گفت:  امتحان معنوی مردم در این ماه، امتحان خوبی بود؛ حضور مردم در مساجد، در حسینیه‌ها، در مناطق مختلف مذهبی در شهرستان ، حضور گرم و باحال و باصفائی بود. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان حجت الاسلام عباس گروهی در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر گفت: عید […]

امام جمعه فاریاب گفت:  امتحان معنوی مردم در این ماه، امتحان خوبی بود؛ حضور مردم در مساجد، در حسینیه‌ها، در مناطق مختلف مذهبی در شهرستان ، حضور گرم و باحال و باصفائی بود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان حجت الاسلام عباس گروهی در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر گفت: عید فطر عید بندگی، بازگشت و وحدت مسلمین است. 

 
عباس گروهی گفت: عید سعید فطر را تبریک عرض می‌کنم به همه‌ی شما نمازگزاران عزیز، در عظمت این روز همین بس که در این نمازی که در قنوتِ آن بارها ذکر الهی را می‌گوییم، خدا را قسم میدهیم «بِحَقِّ هٰذَا الیَوم»؛ این، عظمت این روز را به ما یادآوری می‌کند.
 
گروهی افزود: ماه مبارک رمضان، ماه برکات الهی بود، ماه رحمت الهی بود، ماه غبارزدایی از دلها بود، محلّ بُروز ایمان بود. در سراسر این ماه چقدر جوانها و نوجوانان ما در سنین نوجوانی،برای خاطر امر الهی روزه گرفتند روزه‌های خود را رها نکردند.
وی افزود: این که نوجوانان و جوانان ما روزه می‌گیرند خیلی ارزش دار اینها نشان‌دهنده‌ی رشد ایمان دینی در میان جوانان است.
 
عباس گروهی عنوان کرد:  امتحان معنوی مردم در این ماه، امتحان خوبی بود؛ حضور مردم در مساجد، در حسینیه‌ها، در مناطق مختلف مذهبی در شهرستان، حضور گرم و باحال و باصفائی بود.
 
گروهی گفت: نماز عید فطر، نماز شکر به درگاه خداوند متعال است، زیرا توفیق یک ماه مهمانی خداوند و استفاده از برکات ماه مبارک رمضان، به بندگان داده شده است.
 
گروهی در پایان افزود: رژیم صهیونیستی،ماه رمضان امسال، برای اولین بار ۱۰ روز آخر ماه رمضان، ورود یهودیان و صهیونیست ها را به مسجدالاقصی، منع کرد؛ این نشانه ی ضعف و اضمحلال رژیم صهیونیستی است.
انتهای خبر/م.ق 




عید سعید فطر عید بندگی، بازگشت و وحدت مسلمین است

منبع:آرمـان
? عید سعید فطر عید بندگی، بازگشت و وحدت مسلمین است