عیدانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کرمان، از پخت ۱۰۰ هزار پرس غذا تا اهدا ۱۲۵ وسیله سرمایشی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم، ۱۰۰ هزار پرس غذا در کرمان طبخ و ۱۲۵ عدد وسیله سرمایشی میان جامعه هدف توزیع می‌شود. محمدعلی روح‌اللهی در گفت‌وگو با نذیر کرمان در کرمان با تبریک عید بزرگ غدیر خم، از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای […]


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کرمان گفت: به مناسبت عید بزرگ غدیر خم، ۱۰۰ هزار پرس غذا در کرمان طبخ و ۱۲۵ عدد وسیله سرمایشی میان جامعه هدف توزیع می‌شود.

محمدعلی روح‌اللهی در گفت‌وگو با نذیر کرمان در کرمان با تبریک عید بزرگ غدیر خم، از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای این عید بزرگ سخن به میان آورد و اظهار داشت: این ستاد برای بزرگداشت عید بزرگ غدیر خم، پخت یک میلیون پرس غذای گرم را در سراسر کشور در دستور کار قرار داده که ۱۰۰ هزار پرس از آن در کرمان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اضافه کرد: این غذاها در شام و روز عید سعید غدیر خم طبخ و بین عموم مردم کرمان توزیع می‌شوند.

وی به دیگر اقدامات این ستاد پرداخت و خاطرنشان کرد: در راستای پویش نسیم احسان، ۱۲۵ وسیله سرمایشی شامل کولر گازی، کولر آبی و پنکه بین جامعه هدف با مشارکت گروه‌های جهادی همکار، هیئت‌های مذهبی، انجمن‌ها و فعالان اجتماعی در سطح استان توزیع می‌شود.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





عیدانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کرمان، از پخت ۱۰۰ هزار پرس غذا تا اهدا ۱۲۵ وسیله سرمایشی

منبع: فــارس
? عیدانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کرمان، از پخت ۱۰۰ هزار پرس غذا تا اهدا ۱۲۵ وسیله سرمایشی