عودت بیش از ۱۵ میلیارد به حساب مالباختگان با پیجویی‌های پلیس فتا جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد ریال وجه مالباختگان جرایم سایبری توسط پلیس فتا این شهرستان عودت داده شد. به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب اظهار داشت: ماموران پلیس فتا شهرستان جیرفت طی سال گذشته با پیجویی شبانه‌روزی پرونده‌های حوزه جرایم مالی از قبیل برداشت‌های غیرمجاز، سرقت […]


فرمانده انتظامی جیرفت گفت: در سال گذشته بیش از ۱۵ میلیارد ریال وجه مالباختگان جرایم سایبری توسط پلیس فتا این شهرستان عودت داده شد.

به گزارش نذیر کرمان از جیرفت، سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب اظهار داشت: ماموران پلیس فتا شهرستان جیرفت طی سال گذشته با پیجویی شبانه‌روزی پرونده‌های حوزه جرایم مالی از قبیل برداشت‌های غیرمجاز، سرقت و کلاهبرداری‌های اینترنتی بیش از ۱۵ میلیارد ریال وجوه مالباختگان را به آنان بازگرداندند.

وی افزود: در این راستا ۸۵ درصد پرونده‌های حوزه مالی پلیس فتا کشف شده که رسیدگی به این پرونده‌ها در کاهش روند جرایم حوزه فضای مجازی تأثیر بسزایی داشته است.

 فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با بیان اینکه پلیس فتا این شهرستان در سال ۱۴۰۱ با تلاش‌های شبانه‌روزی در بین پلیس‌های هم‌رده خود موفق به کسب رتبه برتر استانی شده است، به شهروندان توصیه کرد: با افزایش سطح معلومات و آگاهی‌های خود در خصوص روش‌های پیشگیری از کلاهبرداری در فضای مجازی در دام افراد کلاهبردار و درگاه‌های خرید اینترنتی جعلی گرفتار نشوند.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





عودت بیش از ۱۵ میلیارد به حساب مالباختگان با پیجویی‌های پلیس فتا جیرفت

منبع: فــارس
? عودت بیش از ۱۵ میلیارد به حساب مالباختگان با پیجویی‌های پلیس فتا جیرفت