عهد دوباره هیأت تشنگان فرات کرمان با «قرآن کریم»

هیأتیان هیأت تشنگان فرات در شب پنجم محرم‌الحرام قرآن کریم را با خود به هیأت آوردند تا با این کتاب الهی عهدی دوباره ببندند و اشد مجازات را برای جانیان خواستار شوند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، یزیدیان روزی قرآن ناطق را بالای نیزه می‌برند و روزی هم کتاب آسمانی مسلمانان را می‌سوزانند، رد […]


هیأتیان هیأت تشنگان فرات در شب پنجم محرم‌الحرام قرآن کریم را با خود به هیأت آوردند تا با این کتاب الهی عهدی دوباره ببندند و اشد مجازات را برای جانیان خواستار شوند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، یزیدیان روزی قرآن ناطق را بالای نیزه می‌برند و روزی هم کتاب آسمانی مسلمانان را می‌سوزانند، رد نحس‌شان در تمامی دوران‌ها هست.

در این میان اما یک تفاوت بزرگی به اندازه فاصله زمین تا آسمان وجود دارد، اگر در زمانی پسر پیامبر(ص) تنها ماند، امروز قرآنیان قافله قافله‌اند، گروه گروه سر می‌بازند تا مقدسات به دست نااهلان نیفتد.

در ادامه محکومیت‌های شدید نسبت به اقدام شنیع و دور از فرهنگ عده‌ای در آنسوی دنیا، هیأتیان هیأت تشنگان فرات در شب پنجم محرم‌الحرام قرآن کریم را با خود به هیأت آوردند تا با این کتاب الهی عهدی دوباره ببندند و اشد مجازات را برای جانیان خواستار شوند.

دشمنان باید بدانند اسلام این روزها از همه دوران قدرتمندتر بوده و جان بر کفان زیادی دارد.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب





عهد دوباره هیأت تشنگان فرات کرمان با «قرآن کریم»

منبع: فــارس
? عهد دوباره هیأت تشنگان فرات کرمان با «قرآن کریم»