عملیات گازرسانی به ۴۴۳ روستا در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در حال اجراست

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: عملیات گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در حال انجام است. به گزارش فت فتو از جیرفت، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان امروز با اعلام فعال بودن پروژه گازرسانی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: در مجموع عملیات گازرسانی به ۴۴۳ روستا در این دو شهرستان […]


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: عملیات گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در حال انجام است.

به گزارش فت فتو از جیرفت، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان امروز با اعلام فعال بودن پروژه گازرسانی در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: در مجموع عملیات گازرسانی به ۴۴۳ روستا در این دو شهرستان در دستور کار قرار دارد.

منوچهر فلاح با گلایه از عدم استقبال مردم و کشاورزان و عدم خرید اشتراک گاز برای منازل و گلخانههای کشاورزی   عنوان کرد: با وجود  ظرفیت ۸۶ هزار اشتراک در حال حاضر در این دو شهرستان متاسفانه مردم از پروژه گازرسانی استقبال نکرده و اشتراک‌پذیری صورت نگرفته است.

 فرماندار عنبرآباد نیز ضمن تشکر از اقدامات شرکت گاز گفت: متاسفانه پیمانکار هماهنگی لازم را با دستگاه‌های اجرایی ندارد و به همین دلیل مشکلاتی برای مردم به‌وجود آمده است.

افشاری‌پور یکی از مشکلات مردم این شهرستان برای خرید اشتراک مسکونی و کشاورزی را نبود شرکت در شهرستان دانست و افزود: عدم راه‌اندازی شرکت گاز در عنبرآباد نیز موجب شده امورات مردم در حوزه گاز با مشکل مواجه شود.

 فرماندار عنبرآباد در ادامه گفت: راکد بودن پروژه گازرسانی به بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد نیز از دیگر مطالبات مردم است که لازم است این پروژه تکمیل شود.

افشاری‌پور با گلایه از شرکت گاز استان و عدم گازرسانی به شهر عنبرآباد خاطرنشان کرد: گازرسانی به مرکز شهر عنبرآباد نیز انجام نشده است که انجام این مهم ضرورت دارد و شرکت گاز استان باید به جد موانع آن را برطرف کند.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب 





عملیات گازرسانی به ۴۴۳ روستا در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در حال اجراست

منبع: فــارس
? عملیات گازرسانی به ۴۴۳ روستا در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در حال اجراست