عملیات ساخت مجموعه فرهنگی سیدالشهدای مقاومت در کرمان آغاز شد

کرمان- عملیات اجرایی ساخت  مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی «سیدالشهدای مقاومت»، در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با پنج بخش در شهر کرمان آغاز شد. به گزارش نذیر کرمان، عملیات اجرایی ساخت مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت، در زمینی به مساحت ۳ هکتار و در پنج بخش یادمان‌محور، اقامتی، حمایتی، فرهنگی و خدماتی، […]

کرمان- عملیات اجرایی ساخت  مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی «سیدالشهدای مقاومت»، در زمینی به مساحت ۳ هکتار و با پنج بخش در شهر کرمان آغاز شد.

به گزارش نذیر کرمان، عملیات اجرایی ساخت مجموعه فرهنگی، مذهبی و اقامتی سیدالشهدای مقاومت، در زمینی به مساحت ۳ هکتار و در پنج بخش یادمان‌محور، اقامتی، حمایتی، فرهنگی و خدماتی، صبح چهارشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله و جمعی از مدیران استان کرمان آغاز شد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم با تقدیر از انجام این اقدام بنیادی و مهم گفت: غالب القابی که به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داده شد از دل مردم جوشید است و در حرکت مراسم تشییع تاریخی و ماندگار پیکر شهید سلیمانی، سند «سردار دل‌ها» امضا شد.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی افزود: میزبانی استان کرمان از خیل عظیم دوستداران و محبان شهید سلیمانی ایجاب می‌کند که زیرساخت‌های کافی در ابعاد مختلف فراهم شود.

وی در پایان ساخت اردوگاه دانش‌آموزی شهید سلیمانی در کرمان را توسط سپاه پاسداران از دیگر برنامه‌ها برای افزایش ظرفیت زیرساخت اقامتی استان برشمرد.

کد خبر ۵۸۱۶۳۱۰




عملیات ساخت مجموعه فرهنگی سیدالشهدای مقاومت در کرمان آغاز شد

منبع: مــهر
? عملیات ساخت مجموعه فرهنگی سیدالشهدای مقاومت در کرمان آغاز شد