عملیات اجرای ۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهر باغین

شهردار باغین گفت: عملیات اجرای ۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهر باغین که از نیمه دوم تیرماه آغاز شده بود با آسفالت خیابان بصیرت ۱ و لکه گیری معابر شهر پایان می‌یابد. به گزارش راه ارمان وحید محمدپور شهردار شهر باغین ضمن بیان این موضوع که آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد دغدغه اصلی شهرداری باغین […]

شهردار باغین گفت: عملیات اجرای ۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهر باغین که از نیمه دوم تیرماه آغاز شده بود با آسفالت خیابان بصیرت ۱ و لکه گیری معابر شهر پایان می‌یابد.

به گزارش راه ارمان وحید محمدپور شهردار شهر باغین ضمن بیان این موضوع که آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد دغدغه اصلی شهرداری باغین است، گفت: در این راستا عملیات زیرسازی و آسفالت حدود ۵۰هزار مترمربع از معابر شهر باغین توسط شهرداری باغین در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی و آماده سازی تمامی پروژه‌های آسفالت توسط واحد عمران و شهرسازی شهرداری باغین از جمله باند کندراه بلوار سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام می‌گیرد، تصریح کرد: از آنجا که این محور از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد، آسفالت آن در الویت کار قرار گرفته و به اتمام رسیده است.

شهردار شهر باغین با تاکید به اینکه آسفالت معابر خیابان اندیشه، بلوار خاتم، خیابان شهید میری رکن‌آبادی، خیابان شهید احمد شجاعی، خیابان امید، خیابان و میدان ولیعصر (عج)، کوچه‌های ۳، ۱۷ و ۳۷ بلوار امام (ره)، کوچه‌های ۵ و ۱۸ خیابان شهید بهشتی، کوچه ۹ بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کوچه ۳ خیابان نور نیز به طور کامل به اتمام رسیده است، بیان کرد: عملیات ترمیم و لکه‌گیری آسفالت برخی از معابر سطح شهر نیز در دستور کار قرار گرفته است و به زودی شاهد اتمام عملیات آسفالت معابر در سال ۱۴۰۱ خواهیم بود.

انتهای پیام/ تاج الدینی 




عملیات اجرای ۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهر باغین

منبع:آرمـان
? عملیات اجرای ۵۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهر باغین