عملیات اجرایی انتقال ۱۴۰ مگاوات برق به صنعت شهرستان راور

عملیات اجرایی طرح انتقال ۱۴۰ مگاوات برق از شهرستان زرند به بخش صنعت شهرستان راور با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ صبح امروز با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، رئیس سازمان صمت استان و فرماندار، عملیات اجرایی طرح انتقال ۱۴۰ […]

عملیات اجرایی طرح انتقال ۱۴۰ مگاوات برق از شهرستان زرند به بخش صنعت شهرستان راور با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی نذیر کرمان؛ صبح امروز با حضور نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، رئیس سازمان صمت استان و فرماندار، عملیات اجرایی طرح انتقال ۱۴۰ مگاوات برق از زرند به صنعت شهرستان راور با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان آغاز شد.

 محمدرضا پورابراهیمی در این مراسم اظهار کرد: حدود ۲۰ مگاوات برق، مورد نیاز کارخانه فولاد راور تأمین و ۱۲۰ مگاوات نیز سرمایه‌گذاری است که برای طرح‌های توسعه‌ای صنعتی شهرستان مورد استفاده قرارخواهد گرفت. 

وی گفت: فولاد راور که ظرف چند ماه آینده کار خود را رسماً آغاز می‌کند، برق اصلی‌ترین نیاز این کارخانه محسوب می‌شود و با آغاز به کار این کارخانه حدود ۱۰۰۰ نفر ظرفیت اشتغال ایجاد می‌شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت ایجاد واحدهای صنعتی جدید که محدودیت برق داشتند، برطرف می‌شود و از ماه‌های آینده واحدهای بزرگ تولیدی و صنعتی می‌توانند از این زیرساخت برق به صورت ویژه استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در این طرح انجام شده که جا دارد از پشتیبانی و کمک فولاد راور و مدیران این شرکت و شرکت گل‌گهر سیرجان و همراهی برق منطقه‌ای و هماهنگی و پیگیری موضوعات از طریق استاندار کرمان و فرماندار راور تشکر کنم.

پورابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم به‌زودی موضوعات مرتبط با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی برای خط اجرا که لازم است، همکاری کنند را نهایی کنیم که زمان اجرای این پروژه با توافقات انجام شده به حداقل ممکن برسد و ان‌شاءالله اول سال آینده شاهد اتصال خط برق و آغاز عملیات تولید فولاد راور باشیم.

انتهای خبر/ طهماسبی

منبع: ایسنا
 




عملیات اجرایی انتقال ۱۴۰ مگاوات برق به صنعت شهرستان راور

منبع:آرمـان
? عملیات اجرایی انتقال ۱۴۰ مگاوات برق به صنعت شهرستان راور