عمران و اشتغال، راهکار اصلی توسعه امنیت پایدار در مناطق جنوب و شرق استان کرمان

کرمان-فت فتو- رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه امنیت نسبی در تمامی نقاط استان و کشور وجود دارد و باید تقویت شود، گفت: برای توسعه امنیت پایدار در این مناطق باید به توسعه، عمران و اشتغال زایی در منطقه توجه شود. به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی […]

کرمان-فت فتو- رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه امنیت نسبی در تمامی نقاط استان و کشور وجود دارد و باید تقویت شود، گفت: برای توسعه امنیت پایدار در این مناطق باید به توسعه، عمران و اشتغال زایی در منطقه توجه شود.

به گزارش خبرنگار فت فتو، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی روز یکشنبه در جمع اعضای شورای تامین و همکاران اداری و قضایی شهرستان فهرج افزود: شرایط اقلیمی و جغرافیایی مناطق شرقی استان موضوعاتی را برای این منطقه ایجاد کرده و این موضوع در حالی است که این منطقه در استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی درباره پیگیری بهبود شرایط خدمتی درحوزه قضایی شرق استان کرمان قول مساعد داد و افزود: تمامی مجموعه ها و دستگاه ها باید نگاه ویژه ای به مناطق شرقی و جنوبی استان داشته باشند.

عمران و اشتغال، راهکار اصلی توسعه امنیت پایدار در مناطق جنوب و شرق <a href=استان کرمان” height=”525″ src=”https://img9.irna.ir/d/r2/2022/06/12/3/169742639.jpg?ts=1655045261601″ width=”700″>

رییس کل دادگستری استان کرمان از مردم شرق و جنوب استان کرمان به عنوان مردمی سخت کوش یاد کرد و ادامه داد: مردم انتظار دارند که این منطقه مانند سایر نقاط کشور سهم خود از توسعه و رفاه را داشته باشد و نظام مقدس جمهوری اسلامی بتواند نقش خود را در این زمینه ایفا کند و این توسعه قطعا با هم افزایی و نگاه ویژه مسئولان درحوزه های مختلف محقق خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین حمیدی، خطوط ریلی را از ظرفیت های توسعه ای بسیار خوب در شهرستان فهرج دانست و ادامه داد: دستگاه قضایی استان کرمان با ارتقا امنیت، پیگیری مسائل اشتغال و تولید تلاش می کند کمک لازم را برای توسعه و عمران منطقه داشته باشد.




عمران و اشتغال، راهکار اصلی توسعه امنیت پایدار در مناطق جنوب و شرق استان کرمان

منبع: ایرنـا
? عمران و اشتغال، راهکار اصلی توسعه امنیت پایدار در مناطق جنوب و شرق استان کرمان