علی سعیدی سکاندار بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان شد

طی مراسمی علی سعیدی به عنوان مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان در سالن کنفرانس فرمانداری معرفی شد. به گزارش فت فتو؛ مراسم تودیع حسین جعفری و معارفه علی سعیدی به عنوان مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.   این مراسم حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: آقای حسین جعفری بعنوان مدیر بنیاد مسکن […]

طی مراسمی علی سعیدی به عنوان مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان در سالن کنفرانس فرمانداری معرفی شد.

به گزارش فت فتو؛ مراسم تودیع حسین جعفری و معارفه علی سعیدی به عنوان مدیر بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

  این مراسم حسین سالاری فرماندار کوهبنان گفت: آقای حسین جعفری بعنوان مدیر بنیاد مسکن کوهبنان  نیرویی پیگیر ، کاردان و متخصص بود که زحمات زیادی طی سالیان متمادی در کوهبنان کشیده است.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: وی در دوران زلزله شب یلدای سال ۹۶ در شهرستان تا دیر وقت و در خارج از وقت اداری بدنبال حل و فصل مشکلات مردم بود و با روی باز و خوش پذیرای مردم بود.

فرماندار کوهبنان افزود : در زمان  مدیر بنیاد مسکن وقت در کمترین زمان ممکن حدود ۲۲۰۰ واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله احداث شد.

سالاری تصریح کرد:  در بحث طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن کوهبنان یکی از موفق ترین شهرستان هاست که این مهم به مدد و تلاش مدیر بنیاد مسکن کوهبنان محقق شد.

فرماندار کوهبنان ابراز کرد:  به سرانجام رساندن ساخت منازل مسکونی روستایی ، حل و فصل مشکلات مربوط به سند خانه های روستایی ، اجرای طرح هادی در بسیاری از  دهستان ها و روستاها بخشی از خدمات  جعفری طی چند سال گذشته بود که بعنوان باقیات و صالحات برای ایشان خواهد بود.

سالاری خاطر نشان کرد: باید تلاش شود به همت مدیریت جدید طرح جهش تولید مسکن همچنان با قوت و قدرت در شهرستان کوهبنان پیگیری شود.

در ادامه حجت الاسلام رضا قاسمی گفت: از طرف امام جمعه شهرستان و روحانیت کوهبنان تقدیر و تشکر ویژه از مدیر بنیاد مسکن دارم و به مدیر جدید بنیاد مسکن شهرستان خیر مقدم می گویم.
در ادامه حسین جعفری گفت: کار و تلاش انجام شده در شهرستان نتیجه تیم خدمت رسان ، فرمانداری ، دفتر امام جمعه ، سپاه ، بسیج و اعضای شورای اداری کوهبنان بوده است.
مدیر بنیاد مسکن کوهبنان ادامه داد: تاکنون ۲۲۴ قطعه زمین جهت طرح جهش تولید مسکن در کوهبنان واگذار و تلاش شده که زیر ساخت ها از جمله آب ، برق و‌گاز در شهرک شهید سلیمانی مستقر شود لذا جا دارد از همکاری فرمانداری ، ادارات راه و شهرسازی ، آب شهری ، برق ، مخابرات ، گاز ، شهرداری ، شورای شهر و نظام مهندسی تشکر کنیم.

در ادامه محمدی گفت: پس از زلزله بازسازی کوهبنان به موقع و با کیفیت انجام شد که حدود ۲۵۰۰ واحد در دوران مدیریت جعفری بهسازی و بازسازی گردیده است.

به گفته معاون بنیاد مسکن کرمان در تمام روستاهای بالای سی خانوار در کوهبنان طرح هادی اجرا شده است.

انتهای پیام/نامجو کوهبنانی




علی سعیدی سکاندار بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان شد

منبع:آرمـان
? علی سعیدی سکاندار بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان شد